دانلود و خرید کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی شون دانیل ترجمه مهدی رادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی اثر شون دانیل

کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

نویسنده:شون دانیل
ویراستار:منا اژدم خیز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی نوشتهٔ شون دانیل با ترجمهٔ مهدی رادفر و منا اژدم خیز در انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر شده است.

درباره کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

در این کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از تبلیغات فیس‌بوک، بازاریابی اینستاگرام، یوتیوب و شبکه‌های دیجیتال، برند شخصی خود را بسازید و به یک اینفلوئنسر خبره تبدیل شوید.

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقشی انکارناپذیر در رسانه‌های دنیا دارند. نقشی که نه‌تنها در حوزهٔ فردی و اجتماعی بلکه در حوزهٔ اقتصاد و بیزینس نیز جایگاه مهمی پیدا کرده است و امروزه افراد شرکت‌های بزرگ از این بستر برای ارائه خدمات و محصولات خود استفاده جدی‌ای دارند. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید از طریق شبکه‌های مجازی تبلیغات کنید و در این زمینه موفق باشید. 

خواندن کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

«هنگام مقایسه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاکتیک‌های بازاریابی «سنتی» تر، مشخص می‌شود که این دو بسیار متفاوت هستند. همان‌طور که قبلاً گفته شد، جهان در حال تغییر است، به همین دلیل شما باید خودتان را تبلیغ کنید و صدایتان را به حداکثر مخاطبان خود برسانید.

به طور کلی، تاکتیک‌های بازاریابی سنتی حول کل رابطه یک‌به‌یک می‌چرخند. آگهی‌ها را در روزنامه‌های خاص پست می‌کنیم، برای ایستگاه‌های رادیویی خاص آگهی ایجاد می‌کنیم و برای کانال‌های تلویزیونی خاصی تبلیغات فیلم می‌کنیم. امروزه، به لطف اینترنت و انبوهی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات ما بیش از هر زمان دیگری به مخاطبان می‌رسد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) در مقابل تبلیغات چاپی: وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، تبلیغات چاپی برای اکثر کسب‌وکارها مهم محسوب هستند. این تبلیغات می‌تواند شامل هر چیزی از بیلبوردها و آگهی‌ها گرفته تا تبلیغات روزنامه‌ها و آگهی‌های روی برچسب‌های بسته‌بندی باشد.

تبلیغات چاپی برای ارتباط با مخاطبان (به طور کلی) مسن‌تر یا متمرکزتر بر جامعه مناسب است. این تبلیغات، ارتباط شخصی‌تری با مشتریان ایجاد می‌کنند و مشتری مدارتر هستند. معمولاً وفاداری مشتری قوی‌تری ایجاد می‌کنند و به شما امکان می‌دهند با مخاطبان خود به صورت تک‌به‌تک تعامل کنید.

با وجودی که تبلیغات چاپی می‌تواند زمانی که مخاطب خاصی را هدف قرار می‌دهد بسیار مؤثر باشد، اما فضای زیادی برای گسترده شدن در صنایع و گروه‌هایی از مردم که هرگز فکر تبلیغ برای آن‌ها را نکرده‌اید، فراهم نمی‌کند. تبلیغات چاپی به اندازهٔ رسانه‌ای که در آن پست می‌شود مؤثر است. اگر کسی روزنامه را نخواند، هیچ‌کس آن آگهی تمام صفحه‌ای را که شما برای آن پول پرداخت کرده‌اید، نخواهد دید.

از سوی دیگر، SSM آگهی شما را می‌گیرد و آن را به افرادی نشان می‌دهد که پتانسیل علاقه‌مند شدن به آنچه را که می‌فروشید نشان می‌دهند، صرف‌نظر از اینکه به طور خاص به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید یا خیر.

به این موضوع فکر کنید: آیا تا به حال محصولی را جستجو کرده‌اید و تقریباً بلافاصله چیزی مرتبط با آن را در رسانه‌های اجتماعی دیده‌اید؟ به عنوان مثال: شما به دنبال تیغ‌هایی هستید که با آن اصلاح کنید و یک دسته کامل ژل اصلاح در فید اینستاگرام شما تبلیغ می‌شود. این به دلیل روش‌های تبلیغاتی است که SSM از آن استفاده می‌کند.

به طور خلاصه، اگر مخاطبی که به دنبال آن هستید، روزنامه بخواند، تبلیغات چاپی راهی است که می‌توانید انجام دهید، اما اگر قصد دارید به مخاطبان زیادی مراجعه کنید، این نوع تبلیغات بهترین گزینه محسوب نمی‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۱۰۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
۱۲,۷۵۰
۵۰%
تومان