دانلود و خرید کتاب کتاب آسمانی (جزء اول) غلامرضا لایقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب آسمانی (جزء اول) اثر غلامرضا لایقی

کتاب کتاب آسمانی (جزء اول)

معرفی کتاب کتاب آسمانی (جزء اول)

کتاب الکترونیکی «کتاب آسمانی (جزء اول) ؛ ترجمه مادر» اثری از غلامرضا لایقی و مریم نیکنام و احمد یونسی است که در نشر اطلاع به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمهٔ مادر جزء اول از کتاب آسمانی است.

درباره کتاب آسمانی (ترجمه مادر) (جزء اول)

در این کتاب ترجمه به شیوه‌ای متفاوت با ترجمه‌های پیشین صورت گرفته است. این ترجمه که ترجمهٔ مادر نام گرفته است، برای همهٔ فارسی‌زبانان و به‌ویژه برای مصارف آموزشی مناسب‌ است. در ترجمهٔ مادر تلاش شده چند اصل رعایت شود. اصل اول این است که برای ترجمهٔ کلمات عربی که در فارسی عیناً کاربرد دارند از همان کلمه استفاده شود تا هم متن عربی و هم معنی فارسی آن برای خواننده قابل‌درک‌تر باشد. اصل دوم بر کلماتی تمرکز دارد که هرچند عیناً در فارسی استفاده نمی‌شوند، هم‌خانواده‌های آن‌ها در فارسی رایج هستند و با استفاده از آن‌ها متن و ترجمه به هم نزدیک‌تر می‌شوند. اصل سوم دربارهٔ ضمایر منفصل و متصل است و طبق این اصل تاحدامکان ضمایر منفصل و متصل در عربی به همان صورت در فارسی ترجمه می‌شوند. چهار اصل بعدی یعنی اصول چهارم، پنجم، ششم و هفتم نیز مانند سه اصل نخست بر شباهت روش ترجمهٔ متن قرآن با عین عبارت عربی آن تمرکز دارند و این موضوع را در مواردی مثل حرف اضافه، ترتیب کلمات در جمله، فصاحت و بلاغت و... رعایت می‌کنند. در این اثر جزء اول کتاب آسمانی به این شیوه ترجمه شده است.

کتاب آسمانی (ترجمه مادر) (جزء اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که مایل هستند ترجمه‌ای صحیح و آسان از قرآن را مطالعه کنند، پیشنهاد می‌شود. همچنین این ترجمه می‌تواند مرجعی مناسب برای آموزش قرآن باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۴۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان