دانلود و خرید کتاب جوجه خرس ها اینگرید شوبرت ترجمه سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوجه خرس ها اثر اینگرید شوبرت

کتاب جوجه خرس ها

معرفی کتاب جوجه خرس ها

کتاب جوجه خرس ها نوشتهٔ اینگرید شوبرت و دیتر شوبرت است و با ترجمهٔ سیدمهدی شجاعی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

درباره کتاب جوجه خرس ها

کتاب جوجه خرس ها داستان یک خرس بزرگ مهربان است که در جنگل قدم می‌زد که چند تخم کنار دریاچه دید. خرس منتظر ماند و مادر تخم‌ها را صدا زد؛ اما هیچ‌کس نبود. او نگران تخم‌ها بود و فکر می‌کرد آن‌ها به مراقبت احتیاج دارند پس آن‌ها را به خانه آورد و برایشان جای گرم و نرمی ساخت تا از آن‌ها مراقبت کند. اما چه موجودی از درون تخم‌ها بیرون خواهد آمد؟

خواندن کتاب جوجه خرس ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سیدمهدی شجاعی

سیدمهدی شجاعی در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد. او شاعر، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است که با دیپلم ریاضی، برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ تئاتر وارد دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک شد. او در بدو ورود به دانشکده، گرایش کارگردانی تئاتر را برگزید و حدود ۳ سال نیز با همین گرایش پیش رفت و عموم واحدهای کارگردانی را پشت سر گذاشت. در این زمان که به ۲۰سالگی رسیده بود، از میان مسیرهای مختلف پیش رو، نویسندگی را به‌عنوان حرفه برگزید. به‌همین‌جهت از رشتهٔ کارگردانی به نمایشنامه‌نویسی و ادبیات دراماتیک تغییر جهت داد و همچنین با اعلام انصراف از ادامهٔ تحصیل هم‌زمان در رشتهٔ علوم سیاسی، علی‌رغم گذراندن عموم واحدهای مهم و اساسی، تمرکز خود را به‌طور ویژه در حوزهٔ داستان‌نویسی قرار داد.

او در سال ۱۳۷۶ اقدام به راه‌اندازی انتشارات کتاب نیستان کرد. انگیزه اصلی این حرکت معرفی و چاپ برگزیدگان ادبیات در حوزه‌های داستان، شعر و نمایشنامه بود. این پروژه در نهایت در سال ۱۳۸۰ با انتشار بیش از ۲۵۰ دفتر از هنرمندان معاصر خاتمه یافت.

سیدمهدی شجاعی سال‌ها سمت‌های اداری، فرهنگی و هنری داشته و آثاری را برای مخاطبان کودک و بزرگ‌سال نوشته و چاپ و منتشر کرده است. عنوان برخی از کتاب‌های مشهور او عبارتند از: «کشتی پهلوگرفته»، «ضریح چشم‌های تو»، «پدر، عشق، پسر»، « دموکراسی یا دموقراضه»، «آفتاب در حجاب»، «دست دعا، چشم امید» و «یعقوب‌ترین یوسف، یوسف‌ترین زلیخا».

عنوان «پدر ادبیات آیینی ایران» برای سیدمهدی شجاعی در نظر گرفته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۳۰۰
تومان