دانلود و خرید کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر سیدرضا روح الامینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر اثر سیدرضا روح الامینی

کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر

معرفی کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر

کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر نوشتهٔ سیدرضا روح الامینی در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است. 

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر

طراحی دیتاسنتر یا مراکز داده همواره یکی از پیچیده‌ترین مراحل ایجاد چنین مراکزی است؛ زیرا در طراحی آن علاوه بر رفع نیازهای کنونی باید طرح توسعهٔ و اعمال مسائل امنیتی را نیز در نظر گرفت. در طراحی مراکز داده اعمال مواردی اجتناب‌ناپذیر است و باید رعایت شوند، مانند درنظرگرفتن پارامترها و معیارهای سنجش کارایی مرکز داده باتوجه‌به اهمیت آن و همچنین افزونگی سیستم باتوجه‌به توسعه موردنظر.

در این راستا استفاده از کارشناسان طراح و مجری متخصص در زمینه طراحی مرکز داده یکی از مهم‌ترین مسائل در اجرای دیتاسنتر است که با مطالعهٔ کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر می‌توانید بهترین عملکرد را در اجرا و طراحی مراکز داده ارائه کنید.

خواندن کتاب اصول طراحی و مدیریت دیتاسنتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Touraj Moradi
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

باسلام بنده 20, سال مسئول مرکز داده یکی از بانکها با تکنولوژی جدید بودم. اطلاعات مندرج در کتاب خیلی قدیمی بوده و مبلغ پرداخت شده به آن بی انصافی می باشد. در مقایسه این کتاب با محتویات کتاب مرجع ، واقعا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان