دانلود و خرید کتاب ارزیابی وضعیت و چشم انداز بازارهای مالی امینه محمودزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارزیابی وضعیت و چشم انداز بازارهای مالی

کتاب ارزیابی وضعیت و چشم‌انداز بازارهای مالی نوشته امینه محمودزاده و سیدعلی مدنی‌زاده یکی از کتاب‌های تخصصی نشر موسسهٔ عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌‌ریزی است.

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی یکی از مؤسسات آموزش عالی در ایران است که زیر نظر نهاد ریاست‌جمهوری فعالیت می‌‌کند و از ادغدام «مرکز آموزش مدیریت دولتی» و «مؤسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه» تشکیل شده است.

این مؤسسه که در ابتدا مؤسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه نام داشت، به‌ دست گروهی از جمله سید محمد طبیبیان و علینقی مشایخی در سال ۱۳۶۸ زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با هدف تربیت نیروی انسانی جهت سیاست‌گذاری اقتصادی بنا نهاده شد. در سال ۱۳۷۹ «مرکز آمورش مدیریت دولتی» با این مؤسسه ادغام شد و نام آن به موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر کرد.

در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی نژاد این مؤسسه زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری شد. از بین رؤسای این مجموعه می‌توان به علینقی مشایخی، حسین راغفر، مسعود نیلی، حسین عظیم آرانی، محمدشریف ملک‌زاده، محمد نهاوندیان، محسن نجفی‌خواه و زهرا احمدی‌پور اشاره کرد.

این مؤسسه با هدف تربیت متخصصان در رشته‌های مدیریت، اقتصاد و حقوق شکل گرفته است تا به‌حال نیروهای متخصص بسیاری تربیت کرده است و در ادامه برای کمک به دانشجویان اقدام به چاپ و نشر کتاب‌های تخصصی کرده است. این کتاب یکی از آثار تخصصی نشر موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی است.

خواندن کتاب ارزیابی وضعیت و چشم‌انداز بازارهای مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان