دانلود و خرید کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ آیلین مولیگان ترجمه نیکناز ریاضتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ اثر آیلین مولیگان

کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ

معرفی کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ

کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ نوشتهٔ آیلین مولیگان است و با ترجمهٔ نیکناز ریاضتی و ع‍ل‍ی‌ اب‍وطال‍ب‍ی‌ در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

درباره کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ

همهٔ ما اهدافی داریم. اما به‌آسانی از دیدمان محو می‌شوند؛ به‌ویژه اگر با برنامه‌ای شلوغ سروکله بزنیم. انسان‌های موفق، با سرعت قدم‌های خود آشنا هستند. تلاش آن‌ها برای بهبود، روزانه صورت می‌گیرد. آن‌ها می‌دانند کلید موفقیت، ثبات و پایداری است. تلاش برای طی‌کردن همهٔ مسیر در یک مرحله، نتیجهٔ عکس دارد؛ زیرا این شیوه، سریع‌ترین راهِ سوزاندن و مصرف همهٔ انرژی‌تان است. کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ به شما یاد می‌دهد چطور با ۱۰درصد تلاش به ۱۰۰درصد نتیجه برسید. بعد از خواندن این کتاب خواهید دید چگونه هدف‌های کوچک شما را تشویق می‌کنند فکرهای بزرگ در سر بپرورانید.

خواندن کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های کاربردی موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اهداف کوچک، نتایج بزرگ

«من شاگرد مشتاق و هواخواه زندگی هستم، بنابراین رضایت به کمتر از بهترین، افاقه نخواهد کرد. حرف مرا باور کنید؛ من با مبارزه و تلاش، در میانهٔ جاده، به‌خوبی آشنا هستم.

به‌وضوح به یاد می‌آورم در خانه‌ای بزرگ شدم که در آن، داشتن انتظارات کم، عادی بود. خانهٔ ما در زمینی پر از تخته‌های زغال‌سنگ بنا شده بود؛ جایی که مادر و دو خواهرم و من، عادت داشتیم برای در امان بودن از دسترس پدرم، که با خشم و غیظ ناشی از باده‌نوشی به خانه می‌آمد، به داخل اتاق خواب بخزیم. او روی اسب‌ها شرط‌بندی می‌کرد و بیشتر دستمزد هفتگی‌اش را در این راه از دست می‌داد. درنتیجه، مادرم برای گذران زندگی پول کمی در اختیار داشت. خوشبختانه، او ضمن این‌که با محبت بود، صرفه‌جو نیز بود.

در مدرسه هم موفق نبودم. با همهٔ درس‌ها کلنجار می‌رفتم، و عاقبت، در دوران راهنمایی، با قبولی در دو درس، و گزارشی که در آن نوشته شده بود: «به خاطر سپردن اطلاعات و تمرکز بر موضوعات برای آیلین دشوار است» ترک‌تحصیل کردم. متقاعد شده بودم که کاری جز جمع‌آوری زباله از من ساخته نیست. محال به نظر می‌رسید که بتوانم بدون ایجاد تغییری اساسی، از آن اوضاع رهایی یابم. این، به معنای دقیق کلمه، کاری است که برای کامیابی انجام دادم؛ بسیار آهسته، و قدم به قدم زندگی‌ام را به هر شیوهٔ ممکن، تغییر دادم. پانزده سال بعد، شرکتی موفق تأسیس کردم که چشم‌اندازی روشن داشت. یک سال بعد، گواهی‌نامه‌ای روی دیوار آویزان بود که در آن، زیر اسم من نوشته شده بود: «مؤسس شایستهٔ سال». شش ماه بعد، گواهی‌نامه‌ای دیگر به آن اضافه شد؛ این بار جایزهٔ معتبر «عصر تجاری گوچی» بود، که پیش‌تر به ریچارد فرنسون اهدا شده بود. موفقیت تجاری من باعث شد شبکهٔ تلویزیونی کارلتون، مرا به‌عنوان میلیونر خودساخته معرفی کند. من به دانشگاه‌ها و مدارس بازرگانی دعوت می‌شدم تا اسرار موفقیتم را شرح دهم. بنابراین، همان‌طور که می‌بینید، من مدافع پرشور ظرفیت و نیروی بالقوهٔ طبیعی هستم که همهٔ ما، برای ایجاد تغییر در زندگی‌مان، حائز آن هستیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۵۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان