دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر ایمان دانش راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر اثر ایمان دانش راد

کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۷از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر نوشتهٔ ایمان دانش راد است و همین نویسنده این کتاب را منتشر کرده است. این اثر حاوی ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر است.

درباره کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

نویسنده گفته است که در کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر هیچ‌کس قهرمان نیست؛ به‌جز شما و در این کتاب هیچ‌کس از دیگری برتر نیست. او به‌عنوان نویسندهٔ این کتاب هیچ ادعایی ندارد که همیشه در آرامش است؛ زیرا به‌گفتهٔ او چنین ادعایی دروغ محض است و اگر همچون ادعایی داشته باشد، او هم مانند همان نویسنده‌هایی که تلاش می‌کنند خودشان و زندگی‌شان را برتر جلوه بدهند، می‌شود. 

برای استفادهٔ درست از این کتاب نباید هیچ عجله‌ای برای به پایان‌رساندن آن وجود داشته باشد. اگر نیاز بود چند مرتبه این کتاب را مطالعه کنید. شاید بعضی از این درس‌ها مناسب شما نباشند، ولی باید قبول کنید که شما تنها خوانندهٔ این کتاب نیستید. شاید درسی از این کتاب مناسب شما نباشد، ولی برای دیگری امکان دارد کارگشا باشد. اگر می‌توانید این کتاب را در زمان بیداری صبح یا هر ساعتی که بیدار می‌شوید، مطالعه کنید. در خواندن کتاب هیچ مسابقه و یا امتحانی در پایان کار نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک دفتر و یا سررسید است که بعضی چیزها را درون آن یادداشت کنید. اگر حوصلهٔ انجام این کار را هم ندارید، هیچ مشکلی نیست؛ فقط این کتاب را مطالعه کنید و اگر دیدید درسی مناسب شما دارد، به آن عمل کنید.

خواندن کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران آرامش بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر

«باید اعتراف کنیم که نبود آرامش می‌تواند زندگی را به کام هر کس با هر جایگاهی تلخ کند. خیلی از افراد سرشناس در سراسر دنیا به دلیل نداشتن آرامش به زندگی خود پایان دادند و قدرتشان نتوانست به آنها کمک کند. اگر آرامش در زندگی من و شما نباشد هیچ میزان از دارایی و جایگاه به ما لذت بلندمدت نخواهد داد و اگر چنانچه بدهد تأثیرش کم‌دوام خواهد بود. اگر آرامش از زندگی ما رخت بسته باشد هیچ میزان تفریح نمی‌تواند درون ما را شاد کند. نقش آرامش در زندگی به‌قدری مهم است که اگر به آن پرداخته نشود هیچ‌چیز دیگر نمی‌تواند جای خالی آن را پر کند. شما می‌توانید به خواسته خود هرچقدر بزرگ برسید ولی من به شما قول می‌دهم بدون حس آرامش هیچ موفقیتی لذت نخواهد داشت. شما می‌توانید موفق و ثروتمند شوید ولی بدون حس آرامش هیچ یک از آنها نمی‌توانند تضمینی برای آرامش شما باشند. من در این کتاب نمی‌خواهم همه چیز زندگی را به آرامش ربط بدهم زیرا قبول دارم داشتن ثروت لذت‌بخش است مخصوصاً اگر از راه درست به دست بیاید. داشتن ثروت و شهرت یکی از بهترین لذت‌های دنیا است ولی اگر آرامشی نباشد همه چیز به‌سرعت برق و باد برایتان بی‌ارزش و بی‌مزه می‌شود. داشتن ثروت یکی از راه‌های رسیدن به آرامش است و من قدرت آن را به‌هیچ‌وجه انکار نمی‌کنم ولی اگر ثروت باشد ولی شما بی‌قرار باشید و از آن لذت نبرید هیچ میزان از آن دردی را دوا نخواهد کرد.

در جستجوی آرامش بودن کاری بیهوده است زیرا پاسخ شما هستید نه دیگری. در جستجوی آرامش بودن غیر از درون خود هدردادن زمان است پس بهتر است همین حال به درون خود رفته و به آرامش که وجود دارد ورود پیدا کنیم. هیچ دری از آرامش بروی ما بسته نبوده و نیست فقط کافی است که کمی به قدرت خودباور داشته باشیم. آرامش را برای خود انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت بی‌قراری شما را انتخاب خواهد کرد. آرامش را برای خود در اولویت قرار دهید زیرا در غیر این صورت غم برای شما اولویت می‌شود. آرامش را برای دیگران طلب کنید زیرا در غیر این صورت حسادت به شما چیره خواهد شد. آرامش را برای خود مهم بدانید تا در مسیر پیشرفت و رسیدن به هدف طعم زندگی را بتوانید بچشید.»

یک میلیون جرینگی یا قضیه اوراق کردن لمیوئل پیتکین
ناتانیل وست
حسابداری و حسابرسی دولتی (نسل سوم)
فرحناز بالش‌زر
آداب معاشرت و حقوق مردم
محمد باقر مجلسی
۱۰۱ نسخه زیبایی
فرید یاسمین
اسرار تحلیل بنیادی به زبان ساده
سید‌علیرضا قیومی
بازار سیاه گوجه فرنگی!
عزیز نسین
سرمایه گذاری در رمزارزها
کیانا دانیال
آموزش انگلیسی کاربردی با روشی ساده (سطح ۱)
محسن سعدی خسروشاهی
گام به گام دروس هشتم متوسطه اول؛ درس یار ریاضی
محمدرضا محمدی
آموزش قرائت قرآن کریم (سطح دو)
علی حبیبی
آموزش زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان سطح پایه در ۶۰ روز
بهنام محقق
مدیریت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
ابوالفضل شهرآبادی
زبان تخصصی حسابداری ۲ (نسل سوم)
هاشم ونکی
مجموعه سوالات جراحی مغز و اعصاب یومنز ۲۰۱۷؛ جلد ۱۳
محمد حلاج‌نژاد
۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر
ایمان دانش‌راد
زبان تخصصی حسابداری ۱ (نسل سوم)
هاشم ونکی
حسابرسی ۲ ( نسل سوم)
میلاد احمدی
رابطه متقابل کتاب و سنت
علی نصیری
و...
امین فرهادی

نظرات کاربران

navid
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

عالیه حتما بخونید

Mehdi
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

سلام من فعلا نمونه کتاب رو خوندم. و بنظر میرسه کتاب خوبی هست. راستی من خیلی وقته ویدیوها و فایل صوتی های آقای دانش راد رو دنبال میکنم واقعا" در زمینه ی سخنرانی حرفه دارن. سخنرانی ایمان دانش راد واقعا" بر من

- بیشتر
کاربر 8478496
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان