دانلود و خرید کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما گای گاناراتنی ترجمه فاطمه مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما اثر گای گاناراتنی

کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما

انتشارات:انتشارات اگر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما

کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما نوشتهٔ گای گاناراتنی و ترجمهٔ فاطمه مهدوی است. انتشارات اگر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان از زبان جوانی لندنی روایت می‌شود که شاهد خشونت‌های جاری در حاشیهٔ این شهر است.

درباره کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما

کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما در ۳ بخش نوشته شده است. این رمان که یک راوی اول‌شخص دارد، از زبان جوانی لندنی روایت شده است. گای گاناراتنی در این نخستین اثرش بازتابی از زبان مردم ساکن حاشیهٔ شهر لندن ساخته است. او که به‌واسطهٔ حرفهٔ روزنامه‌نگاری و  مستندسازی تجربهٔ نزدیکی از درگیری‌ها‌ی اجتماعی دارد، به خوبی توانسته موج خشونت را در یکی از شهرک‌های حاشیهٔ لندن روایت کند و به تصویر بکشد.

رمان در شهر خشمگین و دیوانه ما در کمتر از ۲ روز، زندگی اهالی فرودست شهرکی در لندن را می‌کاود و بازنمایی دقیقی از مهاجران و خرده‌فرهنگ‌های زنده در حاشیهٔ این شهر ارائه می‌کند. این رمان تصویری از گوشه های جداماندهٔ لندن امروزی و جوانان آن است؛ جوانانی که به سختی تلاش می‌کنند در حاشیهٔ شهر سهمی از زندگی برای خود بیایند و جوانی کنند. در این حین موجی تکراری از خشونت زندگی آن‌ها را به لرزه در می‌آورد.

خواندن کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب در شهر خشمگین و دیوانه ما

«این شهرک توی خودش جنون دارد، همه می‌دانند. دستش به من نرسیده که؛ اما هر بار اینجا می‌دوم، به رفیق‌هایم فکر می‌کنم که در این آپارتمان‌های شورایی و میان این گند و کثافت زندگی می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۹۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان