دانلود و خرید کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس یان توهوسکی ترجمه فروغ طافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس اثر یان توهوسکی

کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

معرفی کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

کتاب کار پرورش اعتماد به نفس نوشتهٔ یان توهوسکی با ترجمهٔ فروغ طافی و فاطمه طافی در نشر برگ و باد منتشر شده است.

درباره کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

کتاب کار پرورش اعتماد به نفس به خواننده یاد می‌دهد چگونه اعتمادبه‌نفس خود را پرورش و ارتقا دهد تا به موفقیت و تعالی دست یابد. اعتمادبه‌نفس حسی ذاتی نیست بلکه اکتسابی است و با مطالعه و تکرار و تمرین به دست می‌آید. مطالعهٔ این کتاب نگرش و رویکرد شما نسبت به زندگی را در راستای افزایش اعتمادبه‌نفس تغییر خواهد داد.

درک درست از واژهٔ اعتمادبه‌نفس و تمام متعلقات آن، زیربنای کار است که باید به آن مسلط باشید. اگر می‌خواهید به طور مؤثر آن را پرورش دهید باید درک صحیحی از کلمات داشته باشید. بیشتر مردم تصویر مبهمی از ماهیت اعتمادبه‌نفس، عزت‌نفس و پذیرش خویش در ذهن دارند. این الفاظ در بسیاری از کتاب‌ها و دست‌نوشته‌ها با هم اشتباه گرفته می‌شوند و به‌جای هم به کار می‌روند که موجب سردرگمی افراد و مانع دیدن تصویری واضح از نحوهٔ شروع کار روی اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس می‌شود. این کتاب ابتدا این ۲ واژه را شرح می‌دهد و سپس با تمرین‌های کاربردی به خواننده کمک می‌کند مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد. 

خواندن کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

«با تمام اینها، شما به معنی واقعی کلمه یک معجزه هستید. چرا؟ از این زاویه به آن نگاه کنید: شجره‌نامه و ژن‌های وراثتی شما حداقل چندین میلیون ساله است. هر کدام از این فعل و انفعالات و انتقال ژن طی میلیون‌ها سال نهایتاً منتهی به آشنایی و ازدواج پدر و مادر شما شده است. یکی از میلیون‌ها اسپرماتوزویید خودش را به تخمک رسانده تا زندگی جدیدی آغاز شود. نمی‌دانم رقمی کشف شده که بتواند بزرگی این تصادف را تخمین بزند و اینکه شما چقدر خوش‌شانس بوده‌اید که در این سیاره زندگی یافته‌اید. از دیدگاه علم آمار و احتمال و زیست‌شناسی شما واقعاً یک معجزه هستید.

چیزی که حالا هستید نتیجهٔ گذشته است؛ گذشته پیش از تولد و پس از تولد. هر واقعه‌ای که پشت سر گذاشته‌اید، لحظه به لحظهٔ زندگی، شخصیت و وجود خاص شما را می‌سازد. همهٔ اینها با هم شخصیت کنونی شما را به وجود آورده است. می‌دانید چرا این مطلب مهم است؟ مهم است زیرا در میان بسیاری از چیزها، اعتماد به نفس و عزت نفس واقعی و خدشه‌ناپذیر نتیجهٔ کشف منحصر به فرد بودن است؛ درک این نکته که خاص هستید.

همهٔ ما سراسر زندگیمان بارها شنیده‌ایم برای اینکه به خوشبختی دست یابیم باید طور دیگری باشیم؛ که کمبود داریم و باید تغییر کنیم. باید متفاوت باشیم. باید این یا آن را داشته باشیم. باید دکتر، پروفسور، وکیل یا پزشک باشیم، خانهٔ بزرگ بسازیم و درخت بکاریم، مادر یا پدر شویم، وارد دانشگاه معروف و معتبر شویم؛ مناسب فلان کار نیستیم، نباید به بعضی چیزهای خاص فکر کنیم یا درباره‌شان حرف بزنیم و غیره. در دوران طولانی و اغلب آزاردهندهٔ کسب دانش، پیش‌دبستان، مدرسه و دانشگاه مرتب می‌شنویم: «خودت را تغییر بده! خودت را تغییر بده!» همهٔ اینها منتهی به عزت نفس پایین می‌شود. همهٔ چیزهایی که دیگران مرتب برایمان تکرار می‌کنند و می‌گویند: «از عهدهٔ این کار برنمی‌آیی؛ این کار را نباید بکنی؛ این مناسب نیست!» را در زندگی بخصوص دوران کودکی و سال‌های نوجوانی برای خودمان، درونی سازی می‌کنیم. آنها را قدر مسلم می‌پنداریم و به ندرت زیر سوال می‌بریم. در صورتی که در واقعیت معمولاً لزومی ندارد از نظر دیگران عالی باشید؛ قطعا لازم نیست از نظر همه عالی باشید. اگرچه باید از نظر خودتان عالی باشید. این وظیفهٔ شماست. زندگی کوتاه‌تر از آن است که با تردیدسپری شود. کوتاه‌تر از آن که نخواهید طرفدار خودتان باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
شما از هر نکتهٔ منفی که دیگران درباره‌تان می‌گویند احساس بد پیدا نمی‌کنید مگر اینکه خودتان هم آن را باور داشته باشید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید از اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند وسواس به خرج نمی‌دهید. زیادی نگران تصویر خود در ذهن دیگران نیستید.
زمانی

حجم

۱۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان