دانلود و خرید کتاب جشن احساسات لورن ریورز ترجمه یاسمن مدانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جشن احساسات اثر لورن ریورز

کتاب جشن احساسات

معرفی کتاب جشن احساسات

کتاب جشن احساسات نوشتهٔ لورن ریورز و ترجمهٔ یاسمن مدانلو و سمیه حبیب پور است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ شناخت بلوغ عاطفی دختران است.

درباره کتاب جشن احساسات

کتاب جشن احساسات به گفتهٔ نویسندهٔ آن به دختران نوجوان کمک می‌کند تا به‌خاطر همهٔ تغییرات شگرف خویش هیجان‌زده باشند و مهارت‌های بسیار مفیدی را که برای مدیریت هیجانات، روابط، حالات روحی و فکری‌ به آن‌ها نیاز دارند، بیاموزند. لورن ریورز اطمینان دارد وقتی مخاطب کتاب را کامل مطالعه کند، خودش را بهتر می‌شناسد و درک می‌کند. افزون‌براین او به‌عنوان فردی توانا، باهوش و مطمئن تمام چیزهای لازم برای ارتباط مؤثر با دیگران را هم در اختیار دختران نوجوان سراسر جهان قرار داده است.

کتاب «جشن احساسات» نوشتهٔ لورن ریورز در ۴ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب جشن احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دختران نوجوان و نیز به مربی، معلم، پدر و مادر آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لورن ریورز

لورن ریورز روانشناس حوزهٔ کودک و نوجوان است. او در یک کلینیک خصوصی کار کرده و دوره‌های مختلفی چون «نوروفیدبک» را گذرانده است. لورن ریورز مدرک کارشناسی‌ارشد خود را از دانشگاه جان هاپکینز دریافت کرده و در کلینیک‌های مختلفی در شهر بالتیمور فعالیت کرده است. افزون براین، لورن معاون یک موسسهٔ خیریه است که از کودکان بیمار و بستری مراقبت و نگهداری می‌کنند و به آن‌ها و خانواده‌شان از طریق مشاورهٔ معنوی و بازی‌درمانی خدمات ارائه می‌دهند. لورن اهمیت تندرستی روانی - اجتماعی این کودکان و خانواده‌شان را خوب درک می‌کند و پیرامون این موضوع در دانشگاه پرینستون و در سال ۲۰۱۹ سخنرانی کرده است.

کتاب جشن احساسات که دربارهٔ شناخت بلوغ عاطفی دختران است، از کتاب‌های این نویسنده است.

بخش‌هایی از کتاب جشن احساسات

«شما در حال تغییر هستید و همچنین احتمالاً متوجه تغییراتی در روابط خود با دیگران نیز شده‌اید. شاید وقتی سر کلاس آموزگار، سخن‌تان را تصحیح می‌کند حساسیت بیشتری به خرج می‌دهید یا در جمع دوستان، وسواس بیشتری نسبت به خودتان و ظاهرتان دارید. این تغییرات کاملاً طبیعی هستند! برای مدیریت تغییرات در رابطه با خانواده، دوستان یا همکلاسی‌ها راه‌های درست زیادی وجود دارد.

همهٔ ما دوست داریم با کسانی باشیم که با محبت هستند، با ما می‌خندند نه به ما و در زمان نیاز شنوندهٔ خوبی برای حرف‌هایمان هستند. دوستان، افرادی در زندگی شما هستند که می‌دانند در چه حال هستید و شما را همانطور که هستید (گاهی شاد، گاهی غمگین، گاهی عاقل، گاهی ساده‌لوح) می‌پذیرند.

اما همچنان که رشد می‌کنید و بزرگ می‌شوید، ممکن است پیرامون این دوستی‌ها احساس تردید کنید. حتی شاید ببینید بعضی از این دوستی‌ها تغییر ماهیت می‌دهند؛ گاهی به خاطر مشاجره، فشار و نفوذ گروه همسالان یا گاهی تنها به خاطر علائق تازه. با وجود اینکه فاصله گرفتن از یک دوست ممکن است ناراحت‌کننده یا گیج‌کننده باشد، اما شما تنها نیستید؛ این اتفاق تقریباً برای همه می‌افتد! توصیه‌های خوبی خدمتتان ارائه می‌دهم که کمک می‌کند به سلامت، این تغییرات را پشت سر بگذارید و حتی بتوانید به قول معروف نیمهٔ پر لیوان را ببینید.

ممکن است متوجه تغییراتی در خانه هم بشوید. شاید وقتی کوچکتر بودید تقریباً راجع به همه چیز با خانواده صحبت می‌کردید، اما حالا وقتی والدینتان سوالاتی از شما می‌پرسند، مضطرب می‌شوید و حساسیت به خرج می‌دهید. شاید گمان می‌کنید آنها درک نخواهند کرد یا فقط به دنبال خلوت خصوصی خودتان هستید. اینها همه بخشی از فرآیند رشد است.

خوب است این تغییرات را مقدمهٔ رشد و توانمندی خودتان در نظر بگیرید. بیایید راجع به روشهای مختلفی صحبت کنیم که بتوانید از طریق آنها این تغییرات را مدیریت کنید و همچنان خودِ توانمند و شگفت‌انگیزتان باقی بمانید و احساس پیوند و همبستگی به کسانی که دوستشان دارید را حفظ کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۸۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان