دانلود و خرید کتاب قدرت بازاریابی خود کرنیلس جونز ترجمه رقیه طاهرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت بازاریابی خود اثر کرنیلس جونز

کتاب قدرت بازاریابی خود

معرفی کتاب قدرت بازاریابی خود

کتاب قدرت بازاریابی خود؛ روانشناسی استفاده از اعتماد به نفس برای موفق شدن نوشتهٔ کرنیلس جونز و ترجمهٔ رقیه طاهرخانی، مرتضی خزائی و امیر خزائی است. این کتاب را انتشارات پادینا منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت بازاریابی خود

بازاریابی شخصی یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی است که موجب می‌شود اعتماد مشتری به ما و کسب‌وکار ما به‌صورت کامل جلب شود. کارشناسان معتقدند در اقتصاد رقابتی امروز، یادگیری نحوهٔ بازاریابی خود از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ به‌عبارت‌دیگر اگر می‌خواهید موفق شوید باید خود را به بازار عرضه کنید؛ حتی اگر فکر می‌کنید شغل شما هیچ ارتباطی با بازاریابی ندارد. شما برای به دست‌آوردن شغل، خود را به بازار عرضه کرده‌اید؛ در واقع هر یک از ما هر روز خودمان را به بازار عرضه می‌کنیم؛ به یکدیگر، به رئیس خود، به مشتریان بالقوه و... . شما محصول منحصربه‌فرد خود هستید و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از شما بگیرد. محصولی که به بازار عرضه می‌کنید، مجموعهٔ مهارت‌ها یا خدمات شما است. ساختن خود و تبدیل‌شدن به یک دارایی ارزشمند علاوه بر کسب‌وکار به مهارت‌ها و تجربیات شما نیز ارزش افزوده می‌دهد. تعاملات شما با مردم، شبکه‌سازی و تأثیرات مثبتی که در گذشته ایجاد کردید، بخش مهمی از بازاریابی شخصی شما هستند؛ بنابراین زمانی را برای بازاریابی خود اختصاص دهید و از ارتقای مهارت‌های خود نترسید؛ زیرا آیندهٔ شما ممکن است به آن بستگی داشته باشد. کتاب قدرت بازاریابی خود یکی از جدیدترین کتاب‌های کرنیلس جونز است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. این کتاب ابزاری عالی برای کسانی است که به‌دنبال تقویت عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس خود هستند. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در بین گروه‌های مختلف مردم صحبت کنید و چه موقع به آن‌ها گوش دهید. نویسندهٔ این کتاب با ارائهٔ داستان‌هایی از زندگی و تجربیات خود به شما می‌آموزد که چگونه خود را به‌عنوان الگویی مثبت بازاریابی کرده و یک رهبر مؤثر باشید؛ همچنین این کتاب ابزاری عالی برای هر کسی است که به‌دنبال پیشرفت بهتر خود یا موفقیت در دنیای کسب‌وکار و تجارت است. درک اصول اساسی دکتر جونز آسان است و آنچه برای شروع کار لازم است به شما می‌دهد.

خواندن کتاب قدرت بازاریابی خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

علاقه‌مندان به ادارهٔ سازمان و مدیریت کسب‌وکار می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب قدرت بازاریابی خود

«فصل اول

روان‌شناسی استفاده از اعتمادبه‌نفس

اگر نام این فصل شما را ناراحت می‌کند ممکن است به دلیل آن باشد که در دانشکده از روان‌شناسی نفرت داشته‌اید؛ اما نگران نباشید این به‌خاطر منفعت شخصیتان است و به شما کمک می‌کند اهمیت این که چگونه اعتمادبه‌نفس می‌تواند به شما کمک کند از این فراتر بروید را درک کنید اگر چه من اجزای این رشته را در طول راه ذکر می‌کنم، اما هدف این نیست که این کتاب یادآور دوره‌ای است که شما در آن به‌عنوان یک دانشجو در حال کشمکش در دانشگاه انتخاب کردید مگر اینکه شما هنوز دانشجوی در حال تحصیل دانشگاه باشید که در حال گذراندن یک دوره روان‌شناسی، است که به این معنی است که شما قادر به برقراری ارتباط بیشتر خواهید بود این بخش سنگ بنای چیزی است که من در ادامه کتاب به سمت آن حرکت می‌کنم.

من تصمیم گرفتم این کتاب را از دو جهت بسیار متفاوت بنویسم. اولی به‌عنوان کسی است که در طول سال‌های تجارت موفقیت واقعی داشته است در طول دهه گذشته اسمم را با تبدیل‌شدن به یک کسب‌وکار زنده و پویا به یک نام تجاری تبدیل کردم. حقیقت این است که از سال ۲۰۱۲ من بسیاری از کسب‌وکارها و برندهایی را ایجاد کرده‌ام که خوب عمل کرده‌اند من در فصل بعد درباره رشد و موفقیت یک‌شبه یکی از این کسب‌وکارها صحبت خواهم کرد مدیرعامل برند من هنوز هم نیروی محرک این طرز فکر است که من به‌عنوان صاحب کسب‌وکار دارم. این یک برند ساده با یک پیام قدرتمند و چشمگیر است. این یک یادآوری است که همه ما مدیران ارشد اجرایی هستیم برند اعتمادبه‌نفس را ارتقا می‌دهد اگرچه من برای خودم کار می‌کنم؛ اما هنوز هم هر بار که لباسی برند می‌پوشم انگیزه می‌گیرم در طول سال‌ها برای دیگران بسیار رایج شده است که مرا متوقف کنند و از آن برند تمجید کنند و یا در مورد آن تحقیق کنند. من از مردم می‌خواهم که به خودشان اعتماد کرده و ایمان داشته باشند که یک شانس مادام‌العمر را داشته‌اند. من واقعاً معتقدم که همه ما می‌توانیم رئیس خود را برای همیشه اخراج کنیم و مدیرعامل خودمان شویم من همچنین معتقدم که همه ما ایده‌های شگفت‌انگیزی داریم که می‌تواند به تغییر زندگی ما کمک کند تنها تفاوت برای برخی از ما این است که ما به‌اندازه کافی به خودمان اعتماد می‌کنیم تا آن ایده‌ها را زنده کنیم و دیگران این کار را نمی‌کنند. شخص دیگری شما را استخدام خواهد کرد تا آنها را بسازید در این گفته حقیقت بسیاری وجود دارد کارمند هرگز مسئول سرنوشت کارفرما نخواهد بود. پس چرا به دادن این نوع قدرت به کارفرما ادامه دهید؟ در این مورد اشتباه نکنید، کارهای سخت زیادی در جریان ایجاد یک کسب‌وکار وجود دارد بااین‌حال اگر اعتمادبه‌نفس کافی برای انجام این کار دارید می‌خواهم بدانید که می‌توانید این کار را انجام دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۸۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان