دانلود و خرید کتاب سئو 2022 به همراه به روزرسانی ۲۰۲۳ آدام کلارک ترجمه مریم حبیبی یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سئو 2022 به همراه به روزرسانی ۲۰۲۳ اثر آدام کلارک

کتاب سئو 2022 به همراه به روزرسانی ۲۰۲۳

نویسنده:آدام کلارک
امتیاز:
۲.۹از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سئو 2022 به همراه به روزرسانی ۲۰۲۳

کتاب الکترونیکی «سئو 2022» نوشتهٔ آدام کلارک با ترجمهٔ مریم حبیبی یوسفی در انتشارات برآیند چاپ شده است.

درباره کتاب سئو 2022

«سئو» مجموعه کارهایی است که برای بهتر یا بالاتر دیده‌شــدن محصول، خدمت، لینک یا ویدئوها در موتورهای جست‌وجوی خاص انجام می‌شود. البته، در گفت‌وگوهای عمومی و حــوزۀ بازاریابی دیجیتال، اغلب وقتی از «ســئو» صحبت می‌کنیم، بهبود جایگاه لینک صفحه‌های سایتمان در موتورهای جســت‌وجوی عام مانند گوگل، بینگ، یاهو و مانند آن منظور اســت. اما آنچه در این کتاب و همین طور در اغلــب کتاب‌ها و مطالب و مقاله‌های مرتبط با ســئو می‌خوانیم، دربارۀ موتورهای جســت‌وجوی عام و به‌صورت مشــخص، کاربران گوگل است. سئو معمولاً فرایندهایــی اســت که در نتیجــۀ اجرای آن‌ها، رتبه یــا جایگاه نمایش صفحه‌های ســایت ما در جست‌وجو ارتقا پیدا کند.

کتاب سئو 2022 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با مفاهیم سئو پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سئو 2022

«چرا جست‌وجوی کلمات کلیدی بسیار مهم است؟

به دو دلیل جست‌وجوی کلمه‌های کلیدی مهم‌ترین مرحله در هر پروژۀ سئو محسوب می‌شود:

۱. برای کشف کلمه‌های کلیدی دارای ترافیک. در غیر این صورت، ممکن است زمان و تلاش زیادی را برای رتبه‌بندی کلمه‌های کلیدی‌ای هدر دهید که هیچ ترافیکی ایجاد نمی‌کنند.

۲. برای یافتن کلمه‌های کلیدی آسان برای رتبه‌بندی در نتایج جست‌وجو. اگر میزان زمان و تلاش بسیاری را صرف کلمۀ رقابت کلمه‌های کلیدی را بررسی نکنید، احتمالاً کلیدی‌ای خواهید کرد که پیداکردن آن برای قرارگرفتن در رتبه‌بندی در صفحۀ اول کار دشواری است.

این دو هدف، مشــخصه‌های اصلی در موفقیت پروژۀ ســئو هســتند. این فصل نحوۀ یافتن بهتریــن کلمه‌های کلیــدی و جلوگیری از اتلاف وقت برای کلمه‌های کلیدی اشــتباه را شــامل می‌شود. ابتدا باید بدانیم کلمۀ کلیدی چیست. کلمۀ کلیدی چیست؟ً این پرسش برایتان پیش میآید که کلمۀ کلیدی چیست؟

اگر در سئو تازه‌کار هستید، احتمالاً در حقیقت، کلمۀ کلیدی هر عبارتی اســت که دوســت دارید ســایت شــما در آن عبارات، در جســت‌وجوهای مردم دارای جایگاه در نتایج جست‌وجو باشد. کلمۀ کلیدی می‌تواند یک کلمه باشــد. اگر می‌خواهید فقط یک کلمه را هدف قرار دهید، مراقب باشید زیرا یا ترکیبی از کلمه‌ها

کار دشواری در پیش خواهید داشت. کلمه‌های کلیدی تک‌کلمه‌ای بسیار رقابتی‌اند و در نتیجه، رتبه‌بندی آنه‌ا در نتایج جست‌وجو بسیار دشوار خواهد بود. در ادامه، انوع مختلفی از کلمه‌های کلیدی را میبینید:

کلمه‌های کلیــدی Term-Head :کلمه‌های کلیــدی با یک یا دو کلمه، بــرای مثال فیلم‌های کلاسیک.

کلمه‌های کلیدی Tail-Long :کلمه‌های کلیدی با ســه عبارت یا بیشــتر، برای مثال فیلم‌های کلاسیک آسیای شرقی.

کلمه‌های کلیدی Navigational :کلمه‌های کلیدی استفادهشــده برای قراردادن نام تجاری یا وبسایت، برای مثال فیسبوک، یوتیوب و جیمیل.

کلمه‌های کلیدی اطلاعاتی: کلمه‌های کلیدی استفاده‌شده برای یافتن اطلاعات در موضوعی خاص که شامل کلمه‌های کلیدی‌ای است که با «چگونه» یا «بهترین‌ها کدام‌اند؟» آغاز می‌شوند.»

نظرات کاربران

F .Malooze
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

لطفا در طاقچه بی نهایت قرارش بدید. به هنه کسانی که در تولید محتوا برای سایتها کار میکنند توصیه میکنم.

unicorn
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

ده تا کتاب مد نظرم بود ،فقط دو تاش تو بینهایت هست،حالا حدس بزنید کدوما؟همون دوتایی که کاربردشون کمتر و مطالبشون تکراریه،یعنی هیچ کدوم از اصلیا رو دلتون نیومده بذارید تو طاقچه بینهایت،خب برای چی باید بینهایت رو تمدید کنیم

- بیشتر
Sun
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

میشه لطفا بزاریدش تو بی نهایت

Maryam Ahanj
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

من اینو تو طاقچه بینهایت می‌خواااام

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۲۲,۰۰۰
۵۰%
تومان