دانلود و خرید کتاب پیوند ماندگار حمیرا شایق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیوند ماندگار اثر حمیرا شایق

کتاب پیوند ماندگار

معرفی کتاب پیوند ماندگار

کتاب پیوند ماندگار نوشتهٔ حمیرا شایق، رضا فضلی، مریم رازجو، مرتضی چشمه نور است. این کتاب را انتشارات پشتیبان منتشر کرده است.

درباره کتاب پیوند ماندگار

برقراری رابطه صمیمانه می‌تواند یکی از مهم‌ترین منابع لذت برای فرد و درعین‌حال یکی از مهم‌ترین منابع ناراحتی وی باشد. عشق با امیدهای رؤیایی زیادی شروع می‌شود. رؤیای روزی که با فردی آشنا شوید. در اعماق دل او پذیرفته شوید، رؤیای احساس تعلق، آرامش و اطمینان، رؤیای معاشقه‌ای عمیق و رؤیای پیوندی پایدار.

کتاب پیوند ماندگار برای زن و شوهرهاست؛ ازدواج کرده باشند یا در دوره نامزدی باشند، جوان باشند، یا کهن‌سال، این کتاب برای تازه‌عاشق‌هایی است که اول راه هستند و می‌خواهند زندگی مشترک زناشویی را شروع کنند و نیز برای همسرانی که سال‌ها در پی این بودند که جنبه‌های خاص از روابط خود را تغییر دهند یا روابط زناشویی خود را بهتر سازند. این کتاب برای همسرانی است که هنوز به همدیگر متعهد هستند و می‌خواهند برای زندگی مشترک و شادتر تلاش کنند. برای اینکه تلاش‌های زن در یک دوره زمانی مفید واقع شوند به بردباری نیاز دارید، زیرا این متون برای تثبیت‌شدن به زمان نیاز دارند. این کتاب روابط شما را تغییر می‌دهد و عشق و علاقه را در شما بیشتر می‌کند. 

خواندن کتاب پیوند ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پیوند ماندگار

«موانع گوش دادن

ذهن‌خوانی: زمانی به گفته‌های همسرتان توجه نمی‌کنید یا اعتماد ندارید و به جای آن سعی می‌کنید «منظور واقعی» او را از قبل در ذهن خود تصور کنید ذهن‌خوانی می‌کنید. ذهن‌خوانی برای رابطه صمیمانه بسیار مخرب است، زیرا فرد ذهن‌خوان آنچه واضح است را نادیده می‌گیرد و به سؤالات خودش توجه می‌کند.

مرور ذهنی: شما باید گفته‌های خود را در ذهن خود مرور می‌کنیم که هرگز حرف‌های همسرتان را نمی‌شنوید. حتی ممکن است یک گفتگوی طولانی را در ذهن خود مرور کنید: «من به او خواهم گفت ... سپس همسرم خواهد گفت...، سپس من خواهم گفت...».

قضاوت کردن: به این معنی است که به دلیل برخی قضاوت‌های نادرست به همسرتان گوش نمی‌دهید، یا صرفاً با هدف برچسب‌زدن و دادن لقب‌های نابجا به او گوش می‌دهید.

رؤیاپردازی: حواس همه ممکن است هنگام گوش دادن به فرد مقابل پرت شود به‌خصوص در زمانی که چندین سال با آن فرد هستید، راحت‌تر گوش دادن به او را متوقف می‌کنید و غرق در تخیلات خود می‌شوید. اگر توجه کردن به همسرتان برایتان سخت است ممکن است علامت این باشد که از تماس با موضوعات خاصی اجتناب می‌کنید.

پند و اندرز: در این حالت شما با پند و اندرزهای خود وسط کلام همسرتان می‌پرید و نمی‌گذارد و جواهرات خود را تکمیل کند. جستجوی شما برای ارائه راه‌حل درست و اشتیاقتان برای درست کردن امور، مانع گوش دادن به حرف‌های همسرتان می‌شود.

مشاجره: در این حالت صرفاً به‌منظور مخالفت، بحث و دعوا به همسرتان گوش می‌دهید. موضعی می‌گیرید و از آن موضع بدون توجه به گفته‌های همسرتان دفاع می‌کنید. در بسیاری از روابط مختل مشاجره روشی معمول است.

همیشه بر حق بودن: وقتی طرف مقابل به شما می‌گوید که حق با شما نیست به حرف‌های او گوش نمی‌دهید. برای اجتناب از هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه شما در اشتباه هستید، ممکن است دروغ بگوید، داد بزنید، موضوع بحث را عوض کنید، توجیه کنید، طعنه بزنید، دلیل‌تراشی کنید، متهم کنید یا در غیراین صورت انتقاد کنید.

منحرف‌کردن بحث: موضوع را عوض می‌کنید یا آن را به شوخی می‌گیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۴۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان