دانلود و خرید کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش گرگوری اس. سالیوان ترجمه سارا هنرمند راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش اثر گرگوری اس. سالیوان

کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش

معرفی کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش

کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش نوشتهٔ گریگوری سولیوان و ترجمهٔ سارا هنرمند راد است. نشر میترا آقاکوچک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به‌صورت نظری و عملی به پژوهش اصول اخلاق در محیط کار و اجرا پرداخته است.

درباره کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش

کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش با هدف آشنایی با قوانین اخلاقی محیط کار در رشته‌های تجارت، روان‌شناسی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و سایر موارد مشابهی که زمینهٔ احساس رضایت و شادابی را فراهم می‌آورد، نوشته شده است. در این مسیر از متن‌های پژوهشی و کارهای ویرایش‌شدهٔ چند نویسنده استفاده شده است؛ ازاین‌رو کتاب حاضر موضع‌های گوناگونی را آشکار می‌کند.

کتاب حاضر که در ۱۸ فصل نوشته شده، به موضوعاتی همچون موارد زیر پرداخته است:

روش‌های گذشته و حال و آیندهٔ معنویت در محیط کار، معنویت محل کار و خرد جهانی و رسم‌ورسوم معنوی، آموخته‌های فرهنگی معنویت در محل کار، روحیهٔ همکاری و هوش هیجانی و اجتماعی و عاطفی، سرشت کار، آگاهی لحظه‌به‌لحظه در کار، خودشکوفایی و ارتقای سطح رونق و معنویت و عملکرد سازمانی محل کار، هویت درونی و همبستگی و وحدت و اعتلای جمعی، مدیریت معنوی و تنوع مذهبی در محل کار، معنویت و ضرورت صلح جهانی، پایداری و معنویت، معنویت و خلاقیت و نهایتاً اصول کاربردی معنویت در مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، سازمان‌های مبتنی بر ایمان و دیگران.

خواندن کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، کارمندان و دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رهبری خدمت گزار در ورزش

«اصطلاح رهبری خدمت‌گزار نزدیک به پنجاه سال قدمت دارد اما سازوکار آن به‌طور قابل توجهی طولانی‌تر است. به بیان ساده‌تر، این رهیافت رویکردی دیگری- محور بوده و رهبر بر رشد و رفاه پیروان متمرکز شده است. طی دو دهه‌ی گذشته، به دلایل متعدد علاقه به رهبری خدمت‌گزار رشد داشته است. نخست، نگرانی موجود در موردِ ادامه‌ی بحران‌های اخلاقی در تجارت، سیاست و ورزش‌ها. در این رابطه می‌توان به ناهنجاری‌های اخلاقی در دانشکده‌های ورزش اشاره کرد که منجر به نوعی تجارت می‌شد. یک مطالعه ده ساله نشان داد که از مجموع ۳۵۱ (NCAA) ورزشگاه ملی دانشگاهی ۹۶ فقره‌ی آن‌ها بر پایه‌ی برنامه‌های من به دلیل نقض و تخطی مقصر شناخته شدند. بیش از نیمی (۵۶٪) مدارس به دلیل تخلفات" نقض صلاحیت، رفتار غیراخلاقی، استخدام نامناسب و فقدان کنترل نهادی" مجازات شدند. (لدرمن، ۲۰۱۶). رفتار اخلاقی مندرج در رهبری خدمت‌گزار مبتنی است به تمرکز بر خدمت و رشدِمداوم افراد، دوراندیشی و سرپرستی سازمانی. (کیت، ۲۰۱۵).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان