دانلود و خرید کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی احمدرضا مسعودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی اثر احمدرضا مسعودی

کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی

کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی نوشتهٔ احمدرضا مسعودی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی

کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی از حقوق مطبوعات، روزنامه‌نگاری حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری شهروندی و نظام حقوقی برای روزنامه‌نگاری شهروندی در دو فصل سخن گفته است. این کتاب حاصل تحقیقی است که با هدف الزامات حقوقی روزنامه‌نگاری شهروندی انجام شده است. این حقوق در قانون مطبوعات کنونی جمهوری اسلامی و الزامات تغییر آن بررسی شده و بر اساس تحقیقی شکل گرفته است که در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان پایان‌نامهٔ کارشناسی‌ارشد علوم ارتباطات نویسندهٔ کتاب، با راهنمایی «سید وحید عقیلی» و «محمدرضا رسولی» به‌عنوان استاد مشاور در دانشگاه آزاد اسلامی - واحد علوم و تحقیقات، دانشکدهٔ علوم انسانی و گروه علوم ارتباطات اجتماعی انجام شده است. احمدرضا مسعودی کوشیده است با نگارش این اثر دریابد که کارشناسان باتجربه روزنامه‌نگاری و حقوق‌دانان نخبه برای سازگاری قانون کنونی مطبوعات با حقوق شهروندان و خبرنگاران، چه الزاماتی را پیشنهاد می‌کنند. این الزامات می‌تواند شناخت تازه‌ای از موضوع را برای روزنامه‌نگاران، حقوق‌دانان و قانون‌گذاران ایران ایجاد کند. نویسنده با امید به روزهای بهتر برای روزنامهنگاران پرتلاش ایران و قانون‌گرایی شهروندان، این اثر را به همهٔ خدمتگزاران در این عرصه تقدیم کرده است.

خواندن کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد قانون مطبوعات در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون مطبوعات و حقوق روزنامه نگاری شهروندی

«تلاش محقق در این تحقیق آن است که بتواند با پیش‌بینی تغییرات در قانون مطبوعات در جهت انجام روزنامه‌نگاری شهروندی قدم مهمی بردارد و به رفع اختلاف‌نظر میان منتقدان قانون فعلی با قانون‌گذاران و مجریان قانون کمک شایسته‌ای به عمل آورد. از آنجا که تاکنون در این زمینه هیچ تحقیقی انجام نشده است. می‌تواند خلأ موجود در تحقیقات را تا حدود زیادی برطرف سازد. فایده این تحقیق ارائه پیش‌بینی‌هایی است که آینده قانون مطبوعات و روزنامه‌نگاری شهروندی را برای مسئولان دولتی و بخش خصوصی و دست‌اندرکاران روزنامه‌نگاری ترسیم می‌کند تا آن‌ها بتوانند به کمک این آینده‌نگری در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های خود دقت نظر بیشتری به کار برند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان