دانلود و خرید کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی کریستوفر گرانت کیروان ترجمه هادی باغبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی

کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی نوشتهٔ کریستوفر گرانت کیروان و ژیانگ فو و ترجمهٔ هادی باغبانی و مقداد پوریانی و شیرین تبریزی و سمیرا لطفی نوکنده و شکوه رفتنی امیری و زیبا رفتنی امیری و پدرام ایمانی رودبارکی و ابولفضل لطفی نوکنده است. انتشارات پشتیبان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی

کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی درمورد سیستم‌های همگرا برای برنامه‌ریزی، طراحی و عملکردها سخن گفته است. این کتاب درمورد تکامل شهرها - فناوری، شهر به‌عنوان ارگانیسم فعال و زنده، راهبردها و برنامه‌ریزی و طراحی، سیستم‌عامل‌های شهر، اتصال، رابط، سناریوهای شهر هوشمند، توابع شهر هوشمند و مدل‌های تجاری شهر هوشمند سخن گفته است. این کتاب با استفاده از ترکیبی از تحقیقات دانشگاهی و روش‌های حرفه‌ای در زمینهٔ ظهور شهرهای هوشمند، به‌گونه‌ای جذاب نوشته شده است که مخاطبان گسترده‌ای از دانشجویان تا پزشکان را به خود جلب کند. 

خواندن کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی

«زمانی که فناوری ارزان‌تر می‌شود و جغرافیای شهری با سنسورها به‌طور گسترده‌تری نقشه‌برداری می شوند، اینترنت ا شیا پدیدار می شود. به همراه افزایش علاقه به ثبت اطلاعات شخصی، عملیات شهری نیز قابل نظارت و بررسی می‌شوند، بنابراین مقامات دولتی و شهروندان می‌توانند تصمیمات آگاهانه بگیرند و مشکلات را حل کنند. به‌طور خلاصه، فناوری عملکردهای شهری را ارتقاء داده و درنتیجه موجب هو شمند سازی آن می شود. ما شش بُعد خود را تو سعه می‌دهیم تا تو صیف کنیم چگونه فناوری تجربه‌ی بشر را بین ماهیت و شگفتی فناوری ارائه می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان