دانلود و خرید کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان) سینا آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان) اثر سینا آقایی

کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان)

معرفی کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان)

کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان) نوشتهٔ سینا آقایی است. انتشارات زهره علوی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به موضوعات گوناگونی پیرامون حیات انسان همراه با ذکر احادیث و روایات و پاسخ به برخی شبهات پرداخته است.

درباره کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان)

کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان) می‌تواند سطح اطلاعات قرآنی و علمی خوانندهٔ خود را افزایش دهد. مطالب این کتاب شامل موضوعات جنجالی و نوآورانه‌ای است که برای اولین بار به آنها اشاره شده است. این کتاب برای آن است که با مطالعهٔ آن به مخاطب اثبات شود که چرا قرآن ساختهٔ ذهن بشر نبوده و پدیده‌ای الهی است. گفته شده است که برای نگارش این کتاب از آخرین منابع معتبر و به‌روز دنیا استفاده شده است؛ منابعی که شمار آنها به بیش از ۴۰۰ عدد رسیده است. نوآوری دیگری که در این کتاب استفاده شده آن است که از اشعار بزرگان ایرانی، مرتبط با مباحث مطرح‌شده، استفاده شده است؛ همچنین از مباحث مرتبط با انسان همچون فیزیولوژی، آناتومی، ژنتیک، قانون جذب و... مطابق با آخرین تحقیقات علمی استفاده شده است.

این کتاب به موضوعاتی مانند قیلوله یا چرت نیمروزی، سرانگشتان انسان، گرده‌افشانی اسپرم، لایه‌های جنینی، تأثیر استخوان بر باروری مرد، بینایی و شنوایی، ساختار گوش انسان و... پرداخته است.

برای وحدت و هم‌گرایی بیشتر میان مسلمانان، در این کتاب از منابع شیعه و اهل تسنن، هر ۲، استفاده شده است.

خواندن کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم قرآنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب معجزات شگفت انگیز قرآن (جلد اول، انسان)

«زمانی که حضرت مریم باردار شد خداوند به او وحی کرد که به زیر درخت خرمای برود تا هم از سایه آن استفاده نماید و هم از آن تغذیه کند. اما چرا خرما؟ خرما چه فایده ای برای جنین دارد؟ همچنین در آیه مورد بحث تاثیر مثبت راه رفتن زن حامله مطرح شده است که می‌خواهیم این موضوع را به صورت علمی بررسی نماییم. در یک مطالعه کارآزمایی بالینی با هدف مقایسه تاثیر مصرف میوه خرما و داروی اکسی توسین در میزان خونریزی بعد از زایمان طبیعی چه روی ۶۲ مادر ۱۸ الی ۳۵ ساله دارای زایمان طبیعی و طول مرحله سوم طبیعی انجام دادند، افراد به روش های تخصیص تصادفی به دو گروه خرما و واکسی توسین تقسیم شدند. نتایج پژوهش نشان داد که در ساعت اول بعد از زایمان، میزان خونریزی در گروه خرما کمتر از گروه اکسی توسین بود. در ساعت دوم نیز دو گروه از نظر میانگین میزان خونریزی تفاوت معناداری داشتند. در ساعت سوم بعد از زایمان نیز اگر چه میزان خونریزی در گروه مصرف کننده خرما کمتر از گروه اکسی توسین بود؛ اما این تفاوت از نظر آماری معنادار نبود. میزان کل خونریزی در سه ساعت نیز در دو گروه تفاوت معنادار آماری داشت. امروزه آزمایشاتی که بر روی خرما انجام شده است، نشان می‌دهد که این میوه باعث تسهیل زایمان شده، دهانه رحم را منقبض و عضلات آن را در ماه‌های آخر حاملگی تقویت می‌کند. از دیگر خواص آن، این است که فشار خون را در زنان باردار برای مدت زمان کوتاهی پایین می‌آورد که این امر باعث کاهش میزان خونریزی در حین زایمان می‌گردد.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۶۳۵۲۱
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

حقیقتا کتاب عالی هست و نویسنده زحمت زیادی براش کشیده

Amir
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

کتابی فوق العاده و لذت بخش بیان شیوا و در عین حال تشریح ساده مباحث زیستی پیچیده و همچنین ذکر منابع بصورت پانویس از نقاط قوت کتاب هستش، با آرزوی موفقیت و شادکامی برای نویسندگان و فعالین حوزه علم و ایمان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان