دانلود و خرید کتاب مدیریت زنجیره تأمین سونیل چوپرا ترجمه راشد صحرائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زنجیره تأمین اثر سونیل چوپرا

کتاب مدیریت زنجیره تأمین

معرفی کتاب مدیریت زنجیره تأمین

کتاب مدیریت زنجیره تأمین نوشتهٔ سونیل چوپرا است که با ترجمهٔ راشد صحرائیان و رضا کامران راد در انتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است. این کتاب به استراتژی، برنامه‌ریزی و عملیات در مدیریت زنجیره تأمین می‌پردازد. 

درباره کتاب مدیریت زنجیره تأمین

مدیریت زنجیره تأمین شامل فرایند برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل عملیات زنجیره تأمین در بهترین حالت ممکن است. مدیریت زنجیره تأمین دربرگیرنده تمامی جابه‌جایی‌ها و ذخیره مواد اولیه، موجودی در حین کار و محصول تمام شده از نقطه شروع اولیه تا نقطه پایان مصرف است.

مدیریت زنجیره تأمین یک رویکرد یکپارچه‌سازی برای برنامه‌ریزی و کنترل مواد و اطلاعات است که از تأمین‌کنندگان تا مشتریان جریان دارد. نخستین هدف در این کتاب، آن است که خواننده اهمیت راهبردی طراحی، برنامه‌ریزی و عملیات زنجیره تأمین کالا در هر شرکتی را فرابگیرد. خواننده یاد خواهد گرفت که چگونه زنجیره تأمین خوب می‌تواند مزیت رقابتی محسوب‌‌ شده، ضعف در زنجیره تأمین نیز زیان عملکرد یک شرکت را موجب ‌شود. در چارچوب استراتژیک، معیارهای اساسی عملکرد زنجیره تأمین: تسهیلات، موجودی، حمل‌ونقل، اطلاعات، منبع‌یابی و قیمت‌گذاری را شناسایی‌ خواهیم‌ کرد. دومین هدف در این کتاب، این است که بیان ‌کنیم چگونه از این معیارها برای بهبود عملکرد طراحی، برنامه‌ریزی و عملیات زنجیره تأمین در سطوح کاربردی و مفهومی می‌توان ‌استفاده ‌کرد. در این کتاب برای هریک از معیارهای عملکرد زنجیره تأمین اهرم‌ها و مفاهیم مدیریتی ارائه شده تا خواننده بتواند از آنها برای بهبود عملکرد زنجیره تأمین استفاده‌‌ کند. این حوزه دانشی در سال‌های اخیر دارای اهمیت فراوانی شده است به‌طوری‌که فقط در تحقیقات دانشگاهی مورداستفاده قرار نگرفته بلکه به‌وضوح می‌توان گفت که بسیاری از مدیران و مشاوران نیازمند این نوع از دانش‌ها برای بهینه‌سازی سازمان‌های خود هستند.

خواندن کتاب مدیریت زنجیره تأمین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶۶ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان