دانلود و خرید کتاب مخفیگاه بابک راتق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مخفیگاه اثر بابک راتق

کتاب مخفیگاه

نویسنده:بابک راتق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مخفیگاه

کتاب مخفیگاه نوشتهٔ بابک راتق است. این کتاب داستان یک مخفیگاه عجیب در اعماق زمین است.

درباره کتاب مخفیگاه

این کتاب داستان مردی است که همه او را جاد صدا می‌کنند. جاد در ابتدای داستان به دیدن مردی می‌رود که همه او را رئیس صدا می‌کنند. رئیس ماجرای یک مخفیگاه را می‌گوید.

او می‌گوید بعد از ملی شدن صنعت نفت و بالاگرفتن اختلاف‌های غرب و شرق دولت ایران به این نتیجه رسید که در حوالی آبادان، مکانی امن و فوق‌سری بسازد. پالایشگاه آبادان در آن زمان، بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان محسوب می‌شد؛ وجود این مکان امن در آن منطقه، بسیار ضروری به نظر می‌رسید. کاری که کشورهای دیگر نیز برای برخی اهداف خود در آن زمان انجام می‌دادند. بریتانیا در زمان جنگ جهانی دوم در قلب لندن مخفیگاهی برای دولت مردانش ساخته بود و همچنان آن را توسعه و گسترش می‌داد. روسیه یک مخفیگاه در کوه‌های اورال و یکی در نزدیکی مسکو بنا کرد و ایالات متحده چندین مخفیگاه در اقصی‌نقاط آمریکا ساخت. حتی سوئیس که ۲ قرن کشور بی‌طرفی است در کوه‌های آلپ چندین مخفیگاه ضد بمب اتم دارد. به‌خاطر مسائل امنیتی گروهی تصمیم گرفتند که این مخفیگاه را در خرمشهر بسازند.

این گروه به بیداربانان مشهورند. آن‌ها تصمیم گرفتند برای اولین و آخرین بار با دولت مصدق همکاری کنند. مخفیگاه به‌مرورزمان به‌وسیله کارگران بنگالی ساخته و تجهیز شد و باگذشت زمان و کار مستمر تا اعماق زمین نفوذ می‌کرد. این مکان آن‌قدر مستحکم ساخته شد که می‌توانست در برابر حتی حملهٔ اتمی نیز مقاومت کند. حالا رئیس از جاد می‌‌خواهد به آن مخفیگاه برود و از گاوصندوق آنجا مدارک مهمی را با خود بیاورد. این کتاب داستان جذابی است که شما را با خود همراه می‌کند و به قلب مخفیگاهی مرموز می‌برد.

خواندن کتاب مخفیگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 4924886
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

جالب بود مخصوصا شخصیت حافظ

کاربر 4796422
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

عالی، به نظرم واقعا ارزش خوندن رو داشت

کاربر ۴۹۱۴۱۸۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

من خیلی راحت تونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم و توی فضای داستانیش قرار بگیرم،اون قسمت ۳ تا نامه ای که از دانشمندا بود خیلی ایده ی جالبی واسه ی بیان و بسط داستان بود

کاربر ۴۷۸۵۷۸۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

عالی بود خیلی هیجان انگیز و گیرا بود قلم روان و صحنه‌سازی عالی طوری که با جاد میتونستی حرکت کنی و همه اطراف رو ببینی انشالله کتاب‌های بعدی شما زودتر منتشر بشه

Shahnaz Loghmani
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

واقعا کتاب‌هایی بود با داستانی متفاوت

کاربر ۴۸۳۱۶۵۶
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

وقعا این مخفیگاه وجود داشته تو خرمشهر !!!!!!

کاربر ۴۸۰۸۶۷۷
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

این کتاب را به کسانی توصیه می کنم که عمیقاً اهل تفکر و تعقل هستند و باطن بین هستند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۵۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان