دانلود و خرید کتاب این منم آلبرت اینشتین برد ملتزر ترجمه زهرا غفاری داریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب این منم آلبرت اینشتین

کتاب الکترونیکی «این منم آلبرت اینشتین» نوشتهٔ برد ملتزر با ترجمهٔ زهرا غفاری داریان در انتشارات مهرسا چاپ شده است. تصویرگری این کتاب مصور را کریستوفر الیوپولوس به‌عهده داشته است. 

درباره کتاب این منم آلبرت اینشتین

این کتاب به زندگی آلبرت اینشتین از کودکی تا بزرگسالی و از زبان خود او می‌پردازد. توصیف‌های زندگی جالب اینشتین به‌همراه تصاویر بانمک کتاب، این اثر را برای کودکان و نوجوانان دلنشین می‌کند.

مجموعه‌کتاب‌های «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» با زبانی ساده زندگینامه‌ٔ قهرمان‌های بزرگ جهان را بیان می‌کند و داستان زندگی هریک از افراد تأثیرگذار از زبان خودشان بیان می‌شود. زبان داستان این کتاب‌ها ساده و شیرین است و لحن طنزگونه‌ٔ آن توجه کودکان علاقه‌مند به داستان‌های غیرتخیلی را جلب می‌کند.

برد ملتزر، نویسندهٔ کتاب این منم آلبرت اینشتین، در سبک‌های مختلفی از کمدی تا تخیلی کتاب می‌نویسد. او علاوه بر نویسندگی، یک برنامه‌ٔ تلویزیونی هم دارد و از این طریق به فعالیت‌های اجتماعی مختلفی می‌پردازد. اولین سخنرانی او در تِدتاک به نام «چگونه نویسنده‌ٔ آگهی ترحیم خود باشیم» بیش از پنجاه هزار بار در این سایت دیده شده است. همین امر سبب شد مسئولان این برنامه تصمیم بگیرند برای دومین بار هم از او دعوت کنند. سخنرانی دوم برد با عنوان «داستان زندگی‌ات را بنویس، تاریخ را بنویس» هشتاد هزار بازدیدکننده داشت. او در حوزه‌ٔ اجتماعی، کمک به سازمان‌های مختلف غیرانتفاعی با هدف ارتقای سطح سوادآموزی در ایالت فلوریدا هم بسیار فعال است.

کتاب این منم آلبرت اینشتین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

بخشی از کتاب این منم آلبرت اینشتین

بعضی‌ها می‌گویند دلیل اینکــه دیر زبان باز کردم، این بوده اســت که من به معنی کلمات فکر نمی‌کردم بلکه آن‌ها را در ذهنم تصور می‌کردم. حتی وقتی حرف می‌زدم، هر جمله را در ذهنم تمرین می‌کردم، لب‌هایم را بی‌صدا حرکت می‌دادم و با خودم زمزمه می‌کردم تا کلمات را درست بگویم.

نظرات کاربران

دخترکتاب خوان✨
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

برام سوال شده بود که چرا آلبرت اینشیتین با وجود هوش فراوان در مدرسه همیشه نمرات خوبی به دست نمی‌آورد و در سال‌های بعد موفق به کسب جایزه‌ی نوبل فیزیک برای تئوری نسبیت می‌شود و همین مسئله به ما یادآوری

- بیشتر
ترنج
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

خیی کتاب جذابیه. کلا سری کتاب های ادم های معمولی دنیا را تغییر می دهند بسیار جالبه.

mahan.h.k
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

خیلی کتاب خوبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان