دانلود و خرید کتاب درمان افسردگی جی ریموند دوپاولو ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان افسردگی اثر جی ریموند دوپاولو

کتاب درمان افسردگی

معرفی کتاب درمان افسردگی

کتاب درمان افسردگی نوشتهٔ جی ریموند دوپاولو و کیت راسل ابلاو و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. نشر آسیم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمایی کامل برای همهٔ خانواده‌هاست.

درباره کتاب درمان افسردگی

کتاب درمان افسردگی با زبانی ساده نوشته شده تا راهنمایی کامل برای همهٔ خانواده‌ها باشد. این کتاب در بخش اول دربارهٔ آنچه درمورد افسردگی می‌دانیم سخن گفته است، این بیماری را تعریف کرده و علل آن را نیز تشریح کرده است. بخش دوم با عنوان «تجربهٔ افسردگی» از تجربهٔ بیمار، خانواده، پزشک و دامنهٔ اختلال سخن گفته و دررابطه‌با ارتباط افسردگی و خودکشی نیز توضیحاتی ارائه کرده است. بخش سوم ۴ دیدگاه افسردگی و بخش چهارم روش‌های درمانی را تشریح کرده است.

کتاب حاضر دربارهٔ تعادل میان تجربه و تبیینات در زمینهٔ افسردگی است و ازاین‌رو شبیه است به گفت‌وگوی پیشرفتهٔ بالینی. طبق نظر نویسنده‌ها، این کتاب همچنین به‌روشن‌شدن بسیاری از اختلاف‌سلیقه‌های افراد در کار درمان کمک می‌کند.

خواندن کتاب درمان افسردگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ افرادی که به‌نوعی با مسائل ناشی از افسردگی روبه‌رو هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب درمان افسردگی

«۱۵درصد اشخاصِ به شدّت افسرده خودکشی می‌کنند. این‌جا هم مانند سایر رفتارهای غیرطبیعی، تعیین اینکه چه کسی اقدام به خودکشی خواهد کرد دشوار است. با این حال روان‌پزشکی احتمال خودکشی را در انواع اختلالات روانی پیش‌بینی کرده است که در این میان سهم افسردگی از همه بیشتر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱۰۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان