دانلود و خرید کتاب امیدواری آموخته شده دن توماسلو ترجمه عبدالله علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امیدواری آموخته شده اثر دن توماسلو

کتاب امیدواری آموخته شده

معرفی کتاب امیدواری آموخته شده

کتاب امیدواری آموخته شده نوشتهٔ دن توماسلو و ترجمهٔ عبدالله علیزاده و آیدا کیارستمی و آذین مبارک است و انتشارات آریا دانش آن را منتشر کرده است. کتاب امیدواری آموخته شده بهترین کتاب دربارهٔ استفاده از امید برای رهایی از افسردگی است.

درباره کتاب امیدواری آموخته شده

یک زندگی خوب بر پایۀ معنی، هدف و انگیزه بنا می‌شود. لحظه‌های ناامیدی فرصت‌هایی برای شفا، رشد هیجانی و معنوی هستند. دن توماسلو از درهم‌تنیدگی ادراک، تجربیات، حالت‌های فکری، خیال‌بافی و واقعیت‌بخشی به اهداف ارزشمند درک عمیق و بالایی دارد. کتاب امیدواری آموخته شده یک دستورالعمل کامل برای رضایت، شادی، آرامش و گسترش آگاهی است.

اگر احساس می‌کنید راهتان را گم کرده‌اید، اجازه دهید دکتر توماسلو دستتان را بگیرد. او در کتاب زیبای خود گام‌هایی به امید را پیش رویتان قرار داده است.

توماسلو توانایی فوق‌العاده‌ای در ساده‌نویسی مطالب پیچیده و دشوار دارد که باعث اطمینان خاطر می‌شود. او یکی از نویسندگان، معلمان، متخصصان نوآور در روان‌شناسی مثبت‌گرای امروز است. کتاب امیدواری آموخته شده راهنمای کامل و جامع و پژوهشی است تا در زندگی‌تان هدفمند، فعال و مشغول باشید، فارغ از اینکه از کجا شروع کرده‌اید یا آرزو دارید به کجا برسید. بخشی از مهارت چشمگیر توماسلو این است که مدام از داستان‌های مراجعان خود و تحقیق پیشگام روی شکوفایی بهره می‌گیرد و سپس قیاس‌ها و تمرین‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد تا خواننده را به عمل وادار کند. کنارگذاشتن کتاب‌های او سخت است. 

کتاب پر از تمرینات شاهدمحور است که برای کاهش افسردگی و تقویت سلامت روان طراحی شده‌اند، گویی درمانگر خودتان را دارید. آن را با کاغذ و مدادی در دست بخوانید.

خواندن کتاب امیدواری آموخته شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را درمانگران و هرکسی که با سختی‌ها و مشکلات درگیر است (یعنی همۀ ما) باید بخواند. 

بخشی از کتاب امیدواری آموخته شده

«حقیقت ساده این است: افسرده نبودن همان شاد بودن نیست. چه افسردگی خفیف داشته باشید و چه افسردگی شدید، یاد خواهید گرفت امید را افزایش دهید و شادتر شوید. ابزار روان شناسی کلاسیک استرس را کاهش می دهد؛ درحالی که روان شناسی مثبت گرا سلامت روان را ارتقا می‌بخشد. ترکیب این دو تغییر واقعی و پایدار را در پی دارد. این مهارت‌ها قدرت تغییر چگونگی تجربۀ شما از دنیا را دارند. ندیدن موانع سر راه که شامل تصمیمات و چرخه‌های فکری هم می‌شود، چیزی است که ما را گرفتار نگه می‌دارد. نشخوار افکار، انرژی را از بین می‌برد و مثبت گرایی را متوقف می کند. مارپیچ رو به پایین افکار منفی مثل قطار افسارگسیخته‌ای است که باعث می‌شود موقعیت را ثابت و تغییرناپذیر بدانیم. اگر در تلاش برای خروج از افسردگی احساس ضعف کردید، بدانید تنها نیستید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان