دانلود و خرید کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره تیموتی دونالد لی ترجمه حمید صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره اثر تیموتی دونالد لی

کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره

معرفی کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره

کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره نوشتهٔ تیموتی دونالد لی است و با ترجمهٔ حمید صالحی و جلیل مرادی در انتشارات دانشگاه اصفهان منتشر شده است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار کرده است ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان در حوزه کتاب عبارت است از تألیف و ترجمه و نشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود. نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰ عنوان کتاب به چاپ رسانده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی‌پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره

کتاب حاضر در نوع خود باتوجه‌به پرداختن به مفاهیم مربوط به اجرا و یادگیری مهارت‌های حرکتی و ورزشی کم‌نظیر است. ویژگی منحصربه‌فرد اثر حاضر آن است که نویسنده در قالب ۴۷ روایت، با پرداختن به وقایع و تجربیاتی که ممکن است هر شخص در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه شود، ذهن را آمادۀ تعمق پیرامون علل احتمالی این وقایع کرده است، و در ادامه مفاهیم و اصول مرتبط با ادراک، توجه، و عمل، همچنین اجرا و یادگیری مهارت‌های حرکتی را به زبانی بسیار ساده و قابل‌فهم تبیین کرده است. 

خواندن کتاب کنترل حرکتی در اعمال روزمره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و سلامت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان