دانلود و خرید کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند مهدیه السادات میررحیمی بیداخویدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند اثر مهدیه السادات میررحیمی بیداخویدی

کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند

معرفی کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند

کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند نوشتهٔ مهدیه السادات میررحیمی بیداخویدی و محمدمهدی سروش امین است. انتشارات تیک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد یکی از نیازهای اساسی انسان است؛ نیاز به یادگیری.

درباره کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند

کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند ابتدا درمورد مفهوم مدارس هوشمند توضیح داده است. فصل دوم درمورد راهبردهای این گونه از مدارس سخن گفته و فصل سوم درمورد تاریخچهٔ آنها مطالبی را ارائه کرده است. فصل چهارم «از تئوری تا عمل» نام دارد و فصل پنجم نیز دربارهٔ اجرا و تدوین استراتژی‌های تازه است. این کتابدر فصل ششم طراحی آموزشی و محیط‌های یادگیری با رویکرد تلفیق را توضیح داده و در فصل هفتم نرم‌افزارهای تولید محتوای الکترونیکی را معرفی کرده است.

شکل‌ها، جدول‌ها و منابع نیز به انتهای کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند نوشتهٔ مهدیه السادات میررحیمی بیداخویدی و محمدمهدی سروش امین ضمیمه شده است.

خواندن کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران و مسئولان حوزهٔ آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بازاندیشی مدارس هوشمند

«مدارس هوشمند مدارسی هستند که مبانی توسعه آن‌ها استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات است. براساس مستندات دفتر مدیریت طرح توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدرسه هوشمند، مدرسه فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری شبکه و رایانه است و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی است و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است. مدرسه هوشمند مدرسه‌ای است که برای ایجاد محیط یاددهی یادگیری و بهبود نظام مدیریتی مدرسه و تربیت دانش‌آموزان پژوهنده طراحی شده است. در سند راهبردی توسعه مدارس هوشمند تهیه شده توسط سازمان آموزش و پرورش شهر تهران بیان شده است که مدرسه هوشمند سازمانی است آموزشی با موجودیت فیزیکی و حقیقی و نه مجازی که در آن دانش‌آموزان به شکل نوینی آموزش خواهند دید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان