دانلود و خرید کتاب جنگ تهیدستان اریک وویار ترجمه علی مالکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگ تهیدستان اثر اریک وویار

کتاب جنگ تهیدستان

نویسنده:اریک وویار
انتشارات:انتشارات شانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جنگ تهیدستان

کتاب جنگ تهیدستان نوشتهٔ اریک وویار و ترجمهٔ علی مالکی است. انتشارات شانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، برای اوضاع و احوال کنونی نوشته شده است.

درباره کتاب جنگ تهیدستان

کتاب جنگ تهیدستان در ۱۳ فصل نوشته شده است که نخستینِ آنها «ماجرای توماس مونتزر» و آخرینشان هم «مونتزر سربریده» نام دارد.

این رمان دربارهٔ سرگذشت یکی از منفورترین عالمان اپوزیسیون مسیحیت در قرن ۱۶ میلادی است؛ دربارهٔ «توماس مونتزر» که یکی از پیشوایان مسیحی بود. اریک وویار در رمان خود به نقاب تقدس خادمین کلیسا حمله می‌کند.

در این کتاب از نشانه‌های تاریخی و جغرافیایی بسیاری استفاده شده است.

رمان جنگ تهیدستان با این جمله آغاز می‌شود: «سکوت کلمه‌ای دروغین است برای آرامش دادن به مظلومان، وگرنه ماندگاری و موفقیت فقط در پیروزی است.»

خواندن کتاب جنگ تهیدستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان با درون‌مایه‌های تاریخی و سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اریک وویار

اریک وویار در سال ۱۹۶۸ در فرانسه به دنیا آمد. وی فیلمنامه‌نویس و کارگردانی بود که در سال ۲۰۱۷ جایزهٔ ادبی گنکور را دریافت کرد. او همواره به تاریخ و اساطیر نگاه ویژه داشته و کوشیده کتاب‌های خود را با نظر به این دو مفهوم گسترده بنویسد.

یکی از کتاب‌های وویار که با نگاه به اسطوره و تاریخ نوشته شده «جنگ تهیدستان» است. وویار در این رمان به زندگی شخصیتی به نام «توماس مونتزر» پرداخته است؛ یکی از منفورترین عالمان اپوزیسیون مسیحیت در قرن ۱۶ میلادی.

از میان فیلم‌هایی که اریک وویار ساخته است می‌توان به «مرد متحرک» و «ماتئو فالکن» اشاره کرد.

بخش‌هایی از کتاب جنگ تهیدستان

«پدرش به دار آویخته شده بود. بدنش در میان سکوت شب، درست مثل یک گونی علوفه، معلق بین زمین و آسمان، آویزان بود. آنها مجبور شده بودند جنازه را شب پایین آورده و روی دوششان حمل کنند.

از گلوی او هیچ صدایی بیرون نمی‌آمد، گویی خاک در دهانش ریخته بودند. بعد از آن، آتش همه‌چیز را در بر گرفت، درختان بلوط، مزارع، رودخانه ها، بی‌تی‌راخ‌های  روی خاکریز، حتی خاک‌های بی‌حاصل و کلیسا را. آن زمان او یازده ساله بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان