دانلود و خرید کتاب رودخانه وارونه (هانا) ژان کلود مورلوا ترجمه آسیه حیدری (شاهی سرایی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رودخانه وارونه (هانا) اثر ژان کلود مورلوا

کتاب رودخانه وارونه (هانا)

معرفی کتاب رودخانه وارونه (هانا)

کتاب رودخانه وارونه (هانا) قسمت دوم کتاب رودخانه وارونه (تومک) نوشتهٔ ژان کلود مورلوا است که با ترجمهٔ آسیه حیدری (شاهی سرایی) در انتشارات پایتخت منتشر شده است.

درباره کتاب رودخانه وارونه (هانا)

این کتاب به دورانی برمی‌گردد که نه بازی‌های تلویزیونی وجود داشت نه ماشین‌های ایربگ‌دار و مغازه‌های بسیار بزرگ. در آن دوران هیچ کسی نمی‌دانست تلفن همراه چه چیزی است ولی می‌دانست رنگین‌کمان پس از باران چقدر زیبا است.

در قسمت دوم کتاب رودخانه‌ وارونه، داستان هانا، شخصیت دوم کتاب را می‌خوانید. هانا تمام ماجراهای سفر حیرت‌انگیزش را یادداشت کرده است. او همهٔ این یادداشت‌ها را فقط و فقط برای تومک نوشته است و فقط او قرار است از اتفاقات سفر هانا باخبر شود.

هانا هم مثل تومک از مکان‌های زیادی رد شده است، آدم‌های زیادی دیده و چیزهای زیادی یاد گرفته است. او در این سفر عجیب تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته و به بااراده تبدیل شده که توانسته آب رودخانه‌ کُجار را به دست آورَد؛ آبی که جلوی مردن را می‌گیرد.

هانا برای به‌دست‌آوردن این آب جادویی که هیچ‌کس تابه‌حال به آن نرسیده از بیابان‌ها گذشته، از دره‌های عظیم عبور کرده و اقیانوس بزرگ را پشت سر گذاشته است و به جزیره‌ای زیبا رسیده. او در این سفر با آدم‌هایی روبه‌رو شده که هرکدام به شکلی متفاوت شگفت‌انگیز بودند. عشق، امید و اراده سه هم‌سفر او در این مسیر بودند و هانا تا آخر راه همراهی کرده‌اند.

خواندن کتاب رودخانه وارونه (هانا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های حیرت‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژان کلود مورلوا

ژان کلود مورلوا در ۲۲ مارس ۱۹۵۲ در پوی.دو.دم فرانسه به دنیا آمد. او در استراسبورگ، تولوز و پاریس تحصیل کرد و در اشتوتگارت آلمان مشغول فعالیت پژوهشی شد. مورلوا پس از تحصیلاتش برای مدت طولانی آلمانی تدریس می‌کرد و مدتی هم بازیگر تئاتر بود. منتقدان ادبی تأثیر تجربه‌های بازیگری و کارگردانی او را در آثارش بسیار پررنگ و تأثیرگذار می‌دانند. اولین داستانش را در ۱۹۹۸ با نام «صورت زخمی» چاپ کرد. این کتاب بسیار موفق بود و انگیزه‌ای شد تا تمام‌وقت برای کودکان بنویسد و کم‌کم در سراسر جهان مشهور شد.

مورلوا در ادبیات کودکان فرانسه نویسنده‌ای خاص است. او به گفتن قصه‌های ماجراجویانه علاقه‌مند است و برای این کار جادو، داستان علمی، داستان فانتزی را در هم می‌آمیزد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۵۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان