دانلود و خرید کتاب زندگی با شیمی (جلد اول) آنجلیکا استیسی ترجمه اکبر تکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی با شیمی (جلد اول) اثر آنجلیکا استیسی

کتاب زندگی با شیمی (جلد اول)

معرفی کتاب زندگی با شیمی (جلد اول)

کتاب زندگی با شیمی (جلد اول) نوشتهٔ آنجلیکا استیسی و ترجمهٔ اکبر تکری و حسن سیرانی و میلاد مقدسی و امیر فرخنده است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. این کتاب ویژهٔ شیمی‌دانان پرسشگر است.

درباره کتاب زندگی با شیمی (جلد اول)

آنجلیکا ام. استیسی استاد شیمی در دانشگاه برکلی کالیفرنیا است. او در این دانشگاه به تدریس شیمی عمومی و تحقیق در زمینهٔ آموزش شیمی و شیمی مواد می‌‌پردازد. تعداد بی‌شماری جوایز و افتخارات برای تدریس به او تعلق گرفته است. او در سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ میلادی عهده‌دار ریاست آموزش دانشگاه کالیفرنیا بوده است و در سال ۲۰۰۵ بنیاد ملی علوم آمریکا دکتر استیسی را به عنوان استاد ممتاز معرفی کرد. به عنوان بخشی از فعالیت‌‌‌های او در جهت کمک به دانشجویان و دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت در علوم؛ دکتر استیسی به عنوان عضو تیم طراحی علوم فیزیکی شرکت نموده تا با کمک به آنها، علوم استاندارد را توسعه دهند. همچنین او به عنوان هیئت علمی در کمیته‌های مختلف درس شیمی عمومی شرکت کرده تا برای بهبود این درس و آزمون آن گامی برداشته باشد. دکتر استیسی سال‌های زیادی بر روی طراحی و بهبود طرح درس زندگی با شیمی کار کرده است. وی این طرح درس را پایه‌گذاری کرده تا با درگیر کردن دانش‌آموزان و دانشجویان با دنیای اطراف در حین آموزش شیمی، بتواند آنها را تقویت کند. مترجمان در سال‌های گذشته کتاب‌های متعددی بر پایهٔ آموزش شیمی پایه و اصول یادگیری آن تالیف یا ترجمه شده است که هر کدام در عین دارا بودن مفاهیم پایه، شیوهٔ بیان و ساختار خاص خود را دارند. فقدان مرجعی معتبر و کامل که بتواند مفاهیم عمیق شیمی را به بیانی ساده برای دانش‌پژوهان حتی عموم علاقه‌مندان به این رشته ارائه دهد سبب شد تا جمعی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی شیمی اقدام به ترجمهٔ چنین اثری که متعلق به یکی از باسابقه‌ترین اساتید شیمی تراز اول دنیا که در دانشگاه برکلی در حوزه آموزش شیمی پایه تدریس می‌کنند اقدام نمایند. اگرچه در این کتاب سعی شده است با حفظ تمامی مطالب مرتبط ترجمه‌ای ساده و روان ارائه گردد؛ اما این اثر خالی از اشکال نیست. 

این متن برای مطالعه و آموزش طراحی، نوشته و ترجمه شده است. بخش متنی کتاب به معرفی مفاهیم می‌پردازد. بعد از هر بخش یک تمرین وجود دارد. در توضیحات کتاب مثال‌هایی از دنیا و زندگی واقعی آورده شده است تا مفاهیم شیمی را بهتر و دقیق‌تر توضیح دهد.

خواندن کتاب زندگی با شیمی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شیمی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی با شیمی (جلد اول)

«به کتاب زندگی با شیمی خوش آمدید. در این کتاب با مشارکت فعالانه شما پرده از رازهای شیمی در آزمایشگاه و دنیای اطراف پرده برمی‌داریم. به جای جواب کوتاه صحیح یا غلط به سوالات و تمرینات درس شیمی، یاد می‌گیرید که جواب‌هایتان را با شواهد و مدارک پشتیبانی کنید. یادگیری شیمی از این لحاظ که با تمرین پیشرفت می‌کند، کمی به یادگیری ساز یا ورزشی جدید شباهت دارد. هرچه فعالیت بیشتری در این درس داشته باشید مفاهیم آن را عمیق‌تر درک می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

حجم

۶۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

قیمت:
۳۱۰,۰۰۰
تومان