دانلود و خرید کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم) زهره اخوان مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم) اثر زهره اخوان مقدم

کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم)

معرفی کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم)

کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم) نوشتهٔ زهره اخوان مقدم و فردین احمدی است. این کتاب مجموعه‌ای از لغات و جملات تخصصی برای حوزه و دانشگاه به مخاطبان ارائه کرده است. 

درباره کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم)

در جهان معاصر که بیشترین هجمه‌ها علیه دین اسلام و قرآن زیاد شده است بر مسلمانان واجب است که سد محکمی در برابر دشمن ایجاد کنند. به جهت فهم شبهه‌ها و نیز پاسخ به آنها راهی جز یادگیری زبان، آن هم زبان انگلیسی که جایگاه جهانی دارد، نیست.

از طرف دیگر برای تبلیغ دین و آشناکردن مردم جهان با فرهنگ قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز باید ایجاد تعامل و تفاهم نمود، و این مهم نیز بدون یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی امکان ندارد. امام رضا علیه اسلام می‌فرمایند: «... اگر مردم محاسن سخنان ما را بدانند، قطعاً از ما تبعیت می‌کنند. پس به جهت رساندن پیام قرآن و دین، و معصومان که از قرآن جدا نیستند، وظیفه هر مسلمانی فراهم‌کردن ابزار آن است.»

اغلب افرادی که در رشته الهیات تحصیل می‌کنند بیشتر تکیه خود را به زبان عربی اختصاص می‌دهند. این امر باعث شده زبان انگلیسی در حاشیه قرار گرفته و بسیاری از دوستان قادر به ترجمه انگلیسی به زبان فارسی در کلیه مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکتری نباشند.

متأسفانه طبق آمارها، همه‌ساله بین داوطلبان کنکور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری درصد پاسخگوئی برخی از شرکت‌کنندگان به سؤالات زبان انگلیسی، صفر و گاه زیر صفر است. در حوزه تألیف زبان انگلیسی ویژه کنکوری‌های این رشته، می‌توان گفت کمتر کتاب کاربردی تألیف شده است. بسیاری از مؤسسات معتبر مرتبط با رشته الهیات نیز، بهترین کاری که کرده‌اند جمع‌آوری تمام سؤالات سال‌های قبل به همراه پاسخ و چاپ آن به شکل کتاب است که برای تمام ابعاد تحصیلی یک دانشجو کاربردی نیست باتوجه‌به اهمیت موضوع، نویسندگان دوره ۵ جلدی حاضر، تصمیم گرفتند بخشی از این خلأ را پر کنند.

در این کتاب شیوه کار این است که ابتدا گرایش‌ها تفکیک شده و سپس لغات تخصص هر رشته، همراه معنی آن ذکر شده است. در قدم بعد به جهت یادگیری بهتر، همان لغت در قالب یک جمله کوتاه به همراه معنی فارسی جمله دیده می‌شود.

در بخش دوم کتاب هم تنها لغات تخصصی را در سطح ارشد و دکتری به همراه معنی آن لغات آورده شده است. اهمیت این روش در این است که دانشجو به طور ناخودآگاه جملات تخصصی رشته خود را (در ٣ حوزه کنکور و دانشگاه و حوزه) مطالعه می‌کند و خروجی این نوع مطالعه عدم ترس و نگرانی از زبان تخصصی رشته خواهد بود، به‌طوری‌که می‌توان گفت بعد از مطالعه این کتاب حداقل ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ لغت تخصصی رشته خود را حفظ می‌کند و با ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ جمله تخصصی رشته خود آشنا می‌شود.

خواندن کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب را به همه علاقه‌مندان به رشته الهیات پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان