دانلود و خرید کتاب برنامه ریزی شهری جردن یین ترجمه علی حسین پور حجار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه ریزی شهری اثر جردن یین

کتاب برنامه ریزی شهری

معرفی کتاب برنامه ریزی شهری

کتاب برنامه ریزی شهری نوشتهٔ جردن یین و ترجمهٔ علی حسین پور حجار است. انتشارات آوند دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ برنامه‌ریزی شهری است؛ کاری همانند ساختن محله و تبدیل‌کردن آن به مکانی بهتر.

درباره کتاب برنامه ریزی شهری

کتاب برنامه ریزی شهری ابتدا برنامه‌ریزی شهری را تعریف می‌کند و سپس اجزای اصلی برنامهٔ شهری را برمی‌شمارد. بخش سوم درباره‌ٔ مشکلات برنامه‌ریزی شهری و موضوعات داغ مربوط به آن است؛ بخش چهارم «مشارکت و پیشروی» نام دارد و بخش پایانی، بخش ده‌تایی‌ها است که در آن ۱۰ راه برای داشتن مرکز محله‌ای بهتر برای کار و زندگی و تفریح و نیز ۱۰ برنامهٔ شهری آنلاین برای مخاطب گنجانده شده است.

اما برنامه‌ریزی شهری چیست؟

برنامه‌ریزی شهری، کارهایی مانند «برنامه‌ریزی شهر بزرگ»، «برنامه‌ریزی مرکز محله»، «برنامه‌ریزی شهر کوچک» و «برنامه‌ریزی منطقه‌ای» را شامل می‌شود.

این کتاب با هدف پیش‌بردن فرایندهایی جهت آسایش نوشته شده است. کتاب، چالش‌ها و فرصت‌هایی که پیش روی فعالیت‌های یادشده هست را برمی‌شمارد.

جردن یین، نویسندهٔ کتاب حاضر، بیشتر از ۱۵ سال در انجمن برنامه‌ریزان معتبر امریکا فعال بوده و برنامه‌ریزی شهری را در دانشکدهٔ امور شهری دانشگاه ایالتی کلیولند تدریس کرده است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با درپیش‌گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دههٔ گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعهٔ وایلی، خود را به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل‌اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام‌به‌گام مهارت‌های گوناگون و به‌دست‌آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب‌وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

خواندن کتاب برنامه ریزی شهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل هستند دربارهٔ برنامه‌ریزی شهری و روش‌های مشارکت در آن بیامورند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب برنامه ریزی شهری

«این کتابی مرجع است؛ به این معنا که مجبور نیستید آن را از ابتدا تا انتها بخوانید. در عوض، می‌توانید به سراغ اطلاعاتی بروید که به آن نیاز دارید و در جهت وظیفه‌ای که دارید، حرکت کنید. البته اگر می‌خواهید کتاب را به‌ترتیب از عنوان آن تا آخرین کلمه بخوانید، فکر می‌کنم لذت ببرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۸۳,۷۰۰
۵۰,۲۲۰
۴۰%
تومان