دانلود و خرید کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم) دونالد ای. نایلد ترجمه محمد صادق ولی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم) اثر دونالد ای. نایلد

کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم)

معرفی کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم)

کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم) اثر دونالد ای. نایلد و آدریان بیژن و ترجمهٔ محمد صادق ولی پور، سیدمسعود واحدی و علی محمودی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه سمنان برای دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ مهندسی مکانیک و گرایش تبدیل انرژی است.

انتشارات دانشگاه سمنان با بهره‌گیری از حدود ۵۰۰ نفر اعضای هیئت‌علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف خود مفتخر به تألیف و ترجمهٔ بیش از ۱۰۰هزار صفحه محتوای آموزشی در بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب چاپی بوده و در تولید و توسعهٔ هرچه بیشتر علوم و فنون نوین در ایران تلاش می‌کند.

بیش از ۵ عنوان از کتاب‌های اساتید هیئت‌علمی این دانشگاه به چاپ سوم رسیده و بیش از ۳۰ عنوان نیز چاپ دوم خود را پشت سر گذاشته‌اند و به‌عنوان مراجع علمی و آموزشی در دانشگاه‌های کشور مورد استفادهٔ علم‌آموزان قرار گرفته‌اند.

این انتشارات در راستای ترویج علم و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی موفق به چاپ بیش از ۲۰ عنوان کتاب در زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی شده و تلاش‌ها در راستای صادرات علمی همچنان ادامه داشته و خواهد داشت.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه سمنان همگی ویژگی‌های برجسته‌ای همچون تألیف و ترجمه توسط کادر علمی مجرب و بنام، همکاری با مؤلفین و مترجمین غیردانشگاهی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت چاپ و رعایت اصول و استانداردهای نگارشی و ادبی دارند.

خواندن کتاب جریان و انتقال حرارت در محیط های متخلخل (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ مهندسی مکانیک مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۹۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۹۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان