دانلود و خرید کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو لوری کرزنی ترجمه هایده کروبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو اثر لوری کرزنی

کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو

معرفی کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو

کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو اثر لوری کرزنی و مارک براون و ترجمهٔ هایده کروبی، یکی از کتاب‌های قرمز نردبان در زمینهٔ آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان است که دربارهٔ جدایی پدرمادرها صحبت می‌کند.

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامهٔ زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط‌زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش‌از دبستان‌اند. نردبان به عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسهٔ فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائهٔ محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی درصدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

خواندن کتاب جدایی بابا داینا و مامان داینو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کودکان و نوجوانان مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

برای بچه های طلاق خیلی مناسبه بچه های عادیم باید بخونن📖

رامینا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

کتاب خوبی هستش و حتما عملی کار بشه مناسب والدین و روانشناسان هر کاری در زمینه التیام درد کودکانی که جدایی والدین رو تجربه میکنند عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان