دانلود و خرید کتاب گذرگاه زندگی سارا ام. هاپ ترجمه شباهنگ دلشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گذرگاه زندگی اثر سارا ام. هاپ

کتاب گذرگاه زندگی

نویسنده:سارا ام. هاپ
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گذرگاه زندگی

کتاب گذرگاه زندگی نوشتهٔ سارا ام. هاپ و ترجمهٔ شباهنگ دلشاد است. نشر آسمان نیلگون این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، کتابی با درون‌مایه‌های فلسفی و معنوی است که به‌صورت قطعاتی کوتاه در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

درباره کتاب گذرگاه زندگی

کتاب گذرگاه زندگی، مجموعه‌ای از جملات قصار است که حضور بی‌بدیل پروردگار را به ذهن ما متبادر می‌کند.

سارا ام. هاپ (Sarah M. Hupp) با گردآوری شعرهایی مشهور از مارگارت فیشبک پاورز (Margaret Fishback Powers) و آیه‌های متون مقدس به ما کمک می‌کند تا ردّپای خداوند را در همهٔ زندگی خویش احساس کنیم و بدانیم که او همواره در کنار ما است.

مارگارت فیشبک در سال ۱۹۰۰ میلادی به دنیا آمد و در ۱۹۸۵ میلادی درگذشت. وی شاعر و نثرنویس آمریکایی بود که در دههٔ ۱۹۳۰ میلادی، پردرآمدترین نویسندهٔ تبلیغاتی زن در جهان شناخته شد.

عنوان قطعات موجود در کتاب گذرگاه زندگی، به‌ترتیب، عبارت است از:

«جای پا»، «آغاز معنوی»، «درس‌های کوچک خداوند در زندگی برای مادر»، «تنها یک مسافر»، «مناجات»، و «عهد و پیمان حقیقی پروردگار».

این کتاب می‌تواند به خودسازی درونی خوانندهٔ خود کمک کند.

خواندن کتاب گذرگاه زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ناداستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب گذرگاه زندگی

«طفل کوچک هنگامی که دست والدی مطمئن و مسئول را در دست گرفته، بی‌پرواست. کودک نوپا گام‌های نامطمئنی برمی‌دارد. کودکستانی‌ها تلاش می‌کنند سه‌چرخه برانند، اما حتی آن‌ها هم هنگامی که دستی حمایتگر و مطمئن پشتی سه‌چرخه آن‌ها را بگیرد، موافقت می‌کنند که چرخ‌های کمکی را باز کنند.

خداوند دستانی حمایتگر و مطمئن برای ما دارد، هنگامی که هر روز به سوی ایمان گام برمی‌داریم. هنگامی که با ناشناخته‌ای در زندگی مواجه می‌شویم، او دستانش را برای این‌که دوباره و دوباره آن را بگیریم نگاه داشته است. هنگامی که چرخ زندگی جادهٔ ناهموار رنج و مشقت را پیش رویمان قرار می‌دهد، دست توانمندش را به سوی ما دراز می‌کند. و هنگامی که به نظر می‌رسد بدون شغل، یاری دوستان و خانواده باید به کاری بپردازیم، خداوند وعدهٔ مجددی از حضور پایدار خویش به ما می دهد.

خداوند مانند یک شبان، گلهٔ خویش را می‌پرورد. آن‌ها را با دستان خویش جمع می‌آورد و در آغوش می‌گیرد و آنان که جوان و نوتجربه هستند را به آرامی هدایت می‌کند.

هرگز به چیزی کمتر از خدا راضی نخواهم شد. هر روز، هر ساعت، و هر لحظه گام برداشتن با خدا. قدرت او بر همه جا محیط است.

اچ. سی. جی. مول

تنها برای آینده نباید اشتیاق داشته باشید، باید اشتیاق داشته باشید شکوه و جلال گذشته را هم ببینید. شکوه و جلال راهی که خدا اکنون گشوده است را هم بیابید. باید حتی در غم و اندوه بتوانید بگویید:

«این دروازهٔ بهشت بود.»

جورج متیسن»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان