دانلود و خرید کتاب هنر ازدواج با عشق محمد عیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر ازدواج با عشق اثر محمد عیدی

کتاب هنر ازدواج با عشق

نویسنده:محمد عیدی
انتشارات:نشر بید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر ازدواج با عشق

کتاب هنر ازدواج با عشق نوشتهٔ محمد عیدی است و نشر بید آن را منتشر کرده است. این کتاب به ما می‌آموزد که چطور با عشق وارد زندگی زناشویی شویم و زندگی عاشقانهٔ موفقی داشته باشیم.

درباره کتاب هنر ازدواج با عشق

خوشحالی و خوشبختی در زندگی مشترک همان چیزی است که تمامی زوج‌های جامعه به امید دستیابی به آن زندگی می‌کنند. البته در سال‌های اخیر، به کالایی کمیاب تبدیل شده است. اصلی‌ترین علت آن این است که زندگی‌کردن را نیاموخته‌ایم و یکدیگر و مسائل را نشناخته‌ایم. برای خوشحالی و خوشبختی در شلوغی و هیاهوی زندگی امروزی، باید یاد بگیریم روزنه‌ای سرشار از امید در خانواده ایجاد کنیم. برای ساخت این روزنه باید یاد بگیریم. باید هنرمند شویم و هنر زندگی را بیاموزیم. کتاب هنر ازدواج با عشق حاصل تجربیات و مطالعات محمد عیدی است. او نه‌تنها هنر ازدواج بلکه هنر زندگی را به ما می‌آموزد. به کمک اصول این کتاب، می‌توانیم چالش‌های زندگی را به فرصت‌هایی برای خوشحالی بیشتر تبدیل کنیم. محمد عیدی در تلاش است سازوکار زندگی همراه با شفقت و عطوفت را به ما بیاموزد. تمرین‌ها و آزمون‌های آمده در این کتاب بسیار علمی و کاربردی است و ما را به شناخت خود یاری می‌رساند.

خواندن کتاب هنر ازدواج با عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب را به تمام زوج‌ها و جوانان در شرف ازدواج پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر ازدواج با عشق

«زوج اهل جنگ و دعوا:

ویژگی بارز این زوج‌ها همان‌طور که از اسمشان مشخص است، این است که هر دو طرف از موضع خود کوتاه نمی‌آیند و معمولا قدرت‌طلب هستند. آن‌ها دوست دارند برندهٔ دعوا باشندو تمامی تلاششان را می‌کنند که طرف مقابل بازنده شود. درواقع، اعتقاد اصلی زوج جنگجو این است که اول فردیت ما مهم است، بعد ما بودن. همچنین هرکسی مسئول زندگی خودش است و باید طوری زندگی کند که بتواند به‌تنهایی هم موفق شود.»




نظرات کاربران

کاربر 4555919
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

این کتاب رو من نسخه چاپیش رو هم تهیه کردم ، خیلی مفید و عالی بود هم قلم نویسنده هم تست های شخصیت شناسی واقعا کمک کننده بود ممنون از طاقچه که نسخه pdf رو هم گذاشته برامون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان