دانلود و خرید کتاب عشق تان را ساده کنید ماریون تیکی کوستن ماخر ترجمه منیژه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق تان را ساده کنید اثر ماریون تیکی کوستن ماخر

کتاب عشق تان را ساده کنید

انتشارات:نشر خزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عشق تان را ساده کنید

کتاب عشق تان را ساده کنید نوشتهٔ ماریون و ورنر تیکی کوستن ماخر و ترجمهٔ منیژه نصیری است و نشر خزه آن را منتشر کرده است. این کتاب راهکارهایی برای یک زندگی شادتر است.

درباره کتاب عشق تان را ساده کنید

رابطهٔ زن و شوهر در این روزگار مدرن با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو است. ماریون و ورنر تیکی کوستن ماخر در کتاب عشق تان را ساده کنید به زوج‌ها نشان می‌دهند چطور مشکلشان را ببینند و آن را حل کنند. درواقع، راه را برای یک همکاری شاد به آن‌ها نشان می‌دهند. با نویسندگان این کتاب از دریای متلاطم به ساحل آرام سفر کرده و کشف کنید که چقدر آسان است که یک رابطهٔ رضایت‌بخش داشته باشید!

خواندن کتاب عشق تان را ساده کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زوج‌ها و کسانی که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ماریون تیکی کوستن ماخر

ماریون تیکی کوستن ماخر تقریباً ۱۵ سال است که به عنوان مربی در زمینهٔ رشد شخصیت کار می‌کند. او در جایگاه یک نویسنده، کتاب‌های متعددی در مورد خودیاری و معنویت نوشته است. 

درباره ورنر تیکی کوستن ماخر

ورنر تیکی کوستن ماخر، کشیش پروتستان، از سال ۱۹۹۰ به عنوان نویسندهٔ آزاد، کاریکاتوریست و سخنران کار می‌کند. او تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده است؛ از جمله کتاب و کتاب صوتی پرفروش «زندگیت را ساده کن». از سال ۱۹۹۸، سازندهٔ یک برنامهٔ تلویزیونی دربارهٔ زوج‌ها بوده است و به آن‌ها مشاوره می‌دهد. 

بخشی از کتاب عشق تان را ساده کنید

«تصویر سمبل یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی مدرن در دو جزیره- مردی روی یک جزیره و زنی روی جزیره‌ای دیگر- را نشان می‌دهد. دو انسانی کـه در واقعیت به هم تعلق دارنـد و با وجود این در دو دنیای جدا از هم زندگی می‌کنند: مرد در دنیای خودش و زن هم در دنیای خودش. این تصویرِ اشتیاق است: چقدر آرزو می‌کنیم که شریک زندگیمان را پیدا کنیم، که به هـم پیوند بخوریم، که غرق در افکار خود به جزیره‌ی مشترکی کشیده شـویم؛ هرچنـد آن جزیره هنوز خیلی کوچک باشد!

اما جزیره‌ی کوچک دونفره وجود ندارد و در واقع هیچوقت هم وجود نداشته اسـت. خیال‌پردازی عاشقانه در مورد پیوند کامل، عیب بزرگی برای افراد مدرن دارد: حتی اگر آنها زوج شوند، هر دو عاشق، هویت خودشـان را حفـظ می‌کننـد. هر یک از ایـن دو همچنان احساسات و افکار مخصـوص بـه خـود، داستان کـاملاً شخصی، رؤیا و آرزوهای فردی، الگوی شخصیتی و نقاط قوت و ضعف بی‌مانند خودشان را دارند. هر یک از آنها اجازه دارد بپرسد: «من چه کسی هستم؟ جای مـن کجاسـت؟» خـود را فراموش‌کردن و تسلیم دیگری شدن کاری اسـت کـه هـیچکس نباید امروزه انجام بدهد. آیا این بدان معنی است که ما باید با عشـق همـه‌چیز را فرامـوش کنیم؟ که دو نفر واقعاً هیچوقت به یکدیگر تعلق نخواهند داشت؟»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان