دانلود و خرید کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت ایساک کالدرون ادیزس ترجمه مصطفی ثقفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت اثر ایساک کالدرون ادیزس

کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت

معرفی کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت

کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت نوشتهٔ ایساک کالدرون ادیزس و ترجمهٔ مصطفی ثقفی و محمدعلی جلیل پور است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به ما می‌گوید که باید چگونه سبک‌های مدیریتی را شناسایی کرده و با آنها چه کار کنیم؟ اگر یک مدیر هستید، با خواندن این کتاب از تمایلات درونی خویش آگاه خواهید شد.

درباره کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت

کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت، سخن خود را با تعریف مدیریت آغاز می‌کند.

این کتاب، دومین کتاب از مجموعه‌ای شامل سه کتاب با نام‌های «مدیر ایده‌آل»، «سبک‌های مدیریت، سوء مدیریت» و «راهبری رهبران» است.

نویسندهٔ این کتاب، ایساک کالدرون ادیزس، نگاه خاص و ویژه‌ای به تعریف مدیریت دارد. او معتقد است که مدیریت به معنای «گروهی از افراد در سلسله مراتب سازمانی» نیست؛ بلکه یک فرایند است که به‌وسیلهٔ آن می‌توان اهداف سازمانی را شناسایی کرد، به آنها دست یافت و آنها را در طول زمان، پیوسته، بازبینی کرد.

این نویسنده، کتاب حاضر را با هدف شناساندن سبک‌های مدیریت و سوءمدیریت و نیز جلب توجه خواننده به مسألهٔ آگاهی از خصوصیات اخلاقی هر یک از این سبک‌ها نوشته است.

کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت با رویکردی مدیریتی نوشته شده است؛ نویسندهٔ آن خود را یک روان‌شناس نمی‌داند.

خواندن کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیرها و دوستداران حرفهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایساک کالدرون ادیزس

ایساک کالدرون ادیزس یکی از اساتید معتبر در حوزهٔ مدیریت است. وی به دلیل نگاه ویژه‌ای که به مسألهٔ مدیریت داشته، توانسته مخاطبان بسیاری در کشورها و سطوح مختلف داشته باشد؛ از شرکت‌های چندنفره تا رؤسای جمهور.

براساس دیدگاه دکتر ایساک ادیزس، مدیریت، به معنای قرارگرفتن گروهی از افراد در سلسله‌مراتب سازمانی نیست؛ بلکه فرایندی است که از طریق آن می‌توان اهداف سازمانی را شناسایی کرد، به آنها دست یافت و پیوسته آنها را بازبینی کرد. هر فرد که در این فرایند نقش داشته باشد، در هر پستی که در ساختار سازمانی داشته باشد، خواه مدیر ارشد و یا مدیر میانی، مشاور، کارشناس و کارگر، در فرایند مدیریتی دخیل است و با این تعریف، یک مدیر به شمار خواهد رفت.

ایساک کالدرون ادیزس، نویسندهٔ یک مجموعهٔ سه‌گانه است؛ کتاب‌هایی که به ترتیب «مدیر ایده‌آل»، «سبک‌های مدیریت، سوء مدیریت» و «راهبری رهبران» نام دارند.

بخش‌هایی از کتاب سبک های مدیریت و سوء مدیریت

«یادآوری این نکته مهم است که هیچ‌کس با این الگوها تطابق کامل ندارد. این خصوصیات مجموعه‌ای از مشاهداتم در رفتار اکثر مردم و تصوراتم می‌باشد. برخی با اکثر خصوصیات تشریح شده در کتاب تطابق دارند اما تمامي خصوصیات این‌گونه نیست. اگر سبک مدیر یا رهبر تقریباً با سبک تشریح شده در کتاب تناسب داشته باشد، مطالب برای همکاری و مربی‌گری آنان کافی است. باید پیش‌بینی از سبک خود را براساس نقش‌های تولیدکنندگی، اداره‌کنندگی، کارآفرینی و یکپارچه‌کنندگی تهیه نمایید تا الگوهای ارایه شده به افراد واقعی نزدیک شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۹۴,۹۰۰
تومان