دانلود و خرید کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم اثر پگی پست

کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

معرفی کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. نشر آسمان نیلگون این کتاب را منتشر کرده است. نویسندگان این اثر، کتاب‌های متنوعی را تحت عنوان «کتاب جامع آداب معاشرت، مجموعه آداب امیلی پست، آداب دنیای جدید» نوشته‌اند.

درباره کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم، در دو بخش نوشته شده است.

بخش نخست «پیش از ترک خانه» و بخش دوم این کتاب «سفر هوایی» نام دارد.

کتاب، دربارهٔ سفر با دوستان، سفرهای جاده‌ای، جلسهٔ پیش از سفر و نیز نکاتی برای زمانی که شما راننده هستید و نکاتی دربارهٔ زمانی که شما مسافر هستید، ارائه کرده است.

در بخش دوم نیز نکته‌هایی دربارهٔ زمانِ پیش از پرواز، در فرودگاه، قراردادن ساک و چمدان داخل هواپیما و محفظهٔ ویژهٔ آنها در بالای سر مسافران و نیز در مورد آداب سفر با هواپیما گفته است.

خواندن کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ گردشگری و افرادی که سفرهوای هوایی و زمینی را ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)» و «نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم».

بیشتر بخوانید در emilypost.com.

بخش هایی از کتاب نکاتی که باید درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

«خود را برای کنترل پروازی و امنیتی آماده کنید. تعداد مجاز چمدان‌ها و اندازهٔ آن‌ها را از خط هوایی سؤال کنید. کارت شناسایی عکس‌دار و سایر مدارک پرواز را دم دست قرار دهید و برچسب نام، آدرس و تلفنتان را روی همهٔ بسته‌ها و چمدان‌ها بچسبانید. اگر بلیت الکترونیکی دارید می‌توانید قبل از پرواز کارت ویژهٔ سوار شدن را چاپ کنید. به سایت «اجرای امنیت حمل و نقل» (تی‌اس‌اِی) مراجعه کنید یا از خط هوایی یا آژانستان دربارهٔ چیزهایی که می‌توانید در چمدانتان داشته باشید و با خود حمل کنید، سؤال کنید. لوازم فلزی را که در دستگاه جست‌وجوگر اختلال ایجاد می‌کنند از خودتان دور کنید. شاید بهتر باشد کمربند و زیورآلات خود را در چمدان کوچکی که قرار است با خودتان به هواپیما ببرید قرار دهید و بعد از کنترل امنیتی آن‌ها را در آورید و بپوشید. بدانید که مقررات تغییر می‌کنند پس آمادهٔ تبعیت از آن‌ها باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان