دانلود و خرید کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر امیرعباس بابکیان پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر اثر امیرعباس بابکیان پور

کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر

معرفی کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر

کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر نوشتهٔ امیرعباس بابکیان پور به شما یاد می‌دهد در عرض ۵۲ هفته، با مدیریت زمان و هدف گذاری، زندگیتان را تغییر دهید.

درباره کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر

این سؤال همیشه ذهن خیلی از انسان‌ها را به خودش مشغول کرده که چرا بعضی‌ها موفق‌اند و احساس خوشبختی می‌کنند، با اینکه ۲۴ ساعت بیشتر در طول شبانه‌روز زمان ندارند و بعضی دیگر موفق نیستند و احساس خوشبختی نمی‌کنند، با اینکه آن‌ها هم روزانه ۲۴ ساعت وقت دارند؟ چرا عده‌ای کمترین بهره را از زمان می‌برند و عده‌ای دیگر از لحظه‌به‌لحظه زندگی نهایت استفاده را برده و به معنای واقعی کلمه، لذت زندگی را می‌برند؟

جواب این است که عادلانه‌ترین مورد در زندگی همه ما انسان‌ها، زمان است. همه چه دانا و چه نادان، چه فقیر و چه ثروتمند و چه موفق و چه ناموفق، به یک اندازه آن را دارند و در این زمینه عدالت به معنای واقعی کلمه اجرا شده است. حالا در جواب به سؤال بالا می‌توان گفت که عمر دست ما انسان‌ها نیست و نمی‌توان با قطعیت یک ثانیه بعد را پیش‌بینی نمود، ولی درست نقطه مقابل عمر، زندگی‌کردن است که صددرصد در اختیار ما انسان‌ها است. دو دوست که هر دو ۷۰ سال دارند، لزوماً در زندگی‌کردن باهم برابر نیستند و اشتباه است که بگوییم هر دو ۷۰ سال زندگی کرده‌اند. نفر اول شاید فقط ۵ سال زندگی کرده یا اصلاً زندگی نکرده و نفر دوم شاید حدود ۶۰ سال از عمر خود را زندگی کرده باشد؛ بنابراین زندگی‌کردن یعنی استفاده درست از وقت و زمانی که خداوند به‌صورت عادلانه به همه ما ارزانی کرده است. پس حالا متوجه می‌شویم که چرا عده‌ای موفق‌تر و خوشبخت‌تر هستند و عده‌ای دیگر این‌گونه نیستند. چون افراد خوشبخت، زندگی می‌کنند و نهایت استفاده را از زمان خود می‌برند و با آن به هدف‌های خود می‌رسند. اما افرادی که احساس بدبختی می‌کنند، به‌طورکلی کنترل چندانی بر وقت خود ندارند و در حال سپری کردن عمر هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که زندگی‌کردن و احساس موفقیت و خوشبختی یعنی استفاده بهینه و درست از زمان برای رسیدن به هدف‌های ارزشمند که ما را رشد می‌دهند.

هدف این کتاب آن است که یاد بگیرید و عمل کنید که چگونه لذت زندگی را ببرید و چطور بر زمان خودتان تسلط پیدا کنید و نگذارید به‌راحتی این موهبت الهی هدر برود و با آن به هدف‌های ارزشمندی برسید. زمانی می‌توانید خوب زندگی کنید که از این دقایق ارزشمند که هرکدام مصداق مثقالی از طلا هستند، نهایت استفاده را ببرید و با برنامه‌ریزی دقیق و توجه و تمرکز بر لحظه به لحظه زندگی، طلای بیشتری را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را هدر ندهید، تا با این طلاها، هدف‌های گران‌قدری را به دست آورید و زندگی خوب و لذت‌بخشی را بسازید.

این کتاب به‌صورت عملی شما را متعهد می‌کند تا همیشه مراقب زمان خود باشید و با آن، هدف‌های معناداری را شکار کنید. این کتاب شما را مجبور می‌کند که رفته‌رفته در طول یک سال (۵۲ هفته) به انسانی موفق تبدیل شوید تا بهترین نسخه خویش را به دنیا ارائه دهید و بهترین خودتان باشید.

خواندن کتاب زمان خرج کن، هدف بخر، لذت زندگی رو ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

zahra
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

من توصیه می کنم چون دید من را نسبت به هدفگذاری کلا تغییر داد🌟🌟🌟

Ali Azizzadeh
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

فقط نخرید

در جستوجوی خویشتن
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

چقدر تناقض یکی میگه حتما بخرید یکی میگه اصلا نخرید... چه کنیم دست آخر... 🤦🏻

الهه وجدانی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

خیلی موثره

reza
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

همینطور که روی جلد کتاب هم زده شده این کتاب بیشتر برای مطالعه نیست ( یک روز مطالعه و ۳۶۵ روز عمل) این کتاب بیشتر عملگرایی رو بیشتر میکنه من خیلی لذت بردم و برای کسانی که در هدفگذاری و مدیریت

- بیشتر
مریم وقاری
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

عجب کتاب متفاوت و خاصی هست حتما تهیه کنید

zahra
۱۴۰۱/۰۴/۰۷

سلام اصلا کتاب خوبی نیست اقلا برای کسی که تاحالا متن های هدف سازی خونده . خیلی ساده و ابتدایی و انگار نویسنده فقط می خواسته بگه منم یه کتاب نوشتم . درسته ۴۰۰ صفحه است ولی ۳۶۵ صفحه اش

- بیشتر
هومن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

بسیار کتاب کاربردی و خاصی هست و به نظرم هر کسی می خواد عادت هدفگذاری و مدیریت زمان رو در خودش نهادینه کنه، حتما این کتاب رو تهیه کنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۳ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان