دانلود و خرید کتاب گیسوکمند گروه نویسندگان دیزنی ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گیسوکمند اثر گروه نویسندگان دیزنی

کتاب گیسوکمند

معرفی کتاب گیسوکمند

کتاب الکترونیکی «گیسوکمند» نوشتهٔ گروه نویسندگان دیزنی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ توت‌فرنگی نشر سایه گستر است که با ترجمه محدثه زردکانلو به چاپ رسیده است. این کتاب مصور که براساس یک افسانهٔ آلمانی است، مناسب کودکان است.

انتشارات دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر صاحب‌امتیاز نشرهایی همچون شیرمحمدی، دلفین، یاس کبود و... است. هدف اصلی این نشر پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری است

درباره کتاب گیسوکمند

روزی روزگاری پادشاه و ملكه‌ای در سرزمينی زندگی می‌كردند اونا در كنار هم زندگی شادی داشتند. وقتی ملكه منتظر تولد فرزندش بود، بيمار شد. سربازهای شاه همه جا رو گشتن تا اينكه يه گل طلايی جادويی پيدا كردن، حال ملكه خوب شد. خيلی زود دختر بچه‌ای با موهای طلايی به دنيا اومد. 

این داستان اقتباس‌های زیادی ساخته شده است. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 یک فیلم کمدی ماجراجویی موزیکال سه‌بعدی آمریکایی محصول ۲۰۱۰ توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد. این فیلم با صدای مندی مور، زکری لی‌وای و دونا مورفی، داستان راپانزل، شاهدخت گمشده و جوانی با موهای بلوند بلند جادویی را روایت می‌کند که مشتاق ترک برج خلوت خود است. برخلاف میل مادر قلابی‌اش، او کمک یک دزد را می‌پذیرد تا او را به دنیایی که هرگز ندیده‌است، ببرد.

 این فیلم که بر پایهٔ «راپانزل» یک افسانه آلمانی از مجموعه داستان‌های عامیانه از برادران گریم ساخته شده‌است، پنجاهمین فیلم بلند پویانمایی دیزنی است. 

عنوان فیلم پیش از اکران تحت نام راپانزل (به انگلیسی: Rapunzel) معرفی شد اما بعداً به Tangled (ژولیده، درهم) تغییر یافت تا از نظر جنسیتی خنثی به بازار عرضه شود. تولید گیسوکمند شش سال زمان برد و هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۰ میلیون دلار در بر داشت که اگر درست باشد، آن را به پرهزینه‌ترین فیلم پویانمایی و یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تمام دوران تبدیل می‌کند. 

گیسوکمند در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۰ در تئاتر ال کاپیتان به نمایش درآمد و در ۲۴ نوامبر اکران عمومی شد. این فیلم ۵۹۲ میلیون دلار از باکس آفیس در سراسر جهان به دست آورد، ۲۰۰ میلیون دلار آن در ایالات متحده و کانادا به دست آمد که آن را به هشتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۰ و سی‌و‌ششمین انیمیشن پرفروش تمام دوران‌ها تبدیل کرده است. این فیلم نامزد جوایز متعددی از جمله بهترین ترانهٔ اصلی در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار شد و در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ بر روی بلوری و دی‌وی‌دی منتشر شد.

همچنین یک دنبالهٔ کوتاه با نام گیسوکمند تا ابد در سال ۲۰۱۲ یک تله‌فیلم با نام گیسوکمند: پیش از تا ابد در سال ۲۰۱۷ و یک سریال تلویزیونی سه فصلی به نام ماجراجویی راپانزل گیسوکمند (۲۰۱۷—۲۰۲۰) منتشر شده‌اند.

یک بازی ویدیویی نیز بر اساس این فیلم در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های نینتندو دی‌اس، وی و پی‌سی توسط استودیو دیزنی اینتراکتیو منتشر شد.

علاوه بر این یک اقتباس صحنهٔ خلاصه شده با عنوان گیسوکمند: موزیکال در نوامبر ۲۰۱۵ بر روی دزنی مجیک بر روی دیزنی کروز لاین به نمایش درآمد که شامل سه ترانهٔ جدید نوشته شده توسط آلن منکن و گلن اسلیتر بود.

کتاب گیسوکمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکانی است که به کتاب‌های مصور علاقه دارند.

بخشی از کتاب گیسوکمند

آن ها برای او جشن گرفتند، پادشاه و ملکه یک فانوس معلق را به آسمان فرستادند. اما شادی آن ها دوامی نداشت.

مادر گوتل وارد قصر شد تا انتقام بگیرد، او به دنبال گل جادویی گشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان