دانلود و خرید کتاب سرمایه گذاری در متاورس برندون استوک ترجمه مصطفی مرشدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرمایه گذاری در متاورس

کتاب الکترونیکی «سرمایه گذاری در متاورس» نوشتهٔ برندون استوک و آ کادمی ان.اف.تی بلاکچین با ترجمهٔ مصطفی مرشدی و ریحانه عباسی و ویراستاری خلیل حیدری در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است. این کتاب راهنمای ورود به دنیایی بلاکچین و سرمایه گذاری در دنیاهای مجازی، ان.اف.تی، آلتکوین‌ها و ارزهای دیجیتال به همراه معرفی بهترین پروژه‌ها و بازی‌های متاورسی است.

درباره کتاب سرمایه گذاری در متاورس

متاورس دقیقاً چیست؟ آیا همان‌قدر که شرکت‌ها ادعا می‌کنند مهم است یا صرفاً یک تب زودگذر است که ظرف چند ماه از بین خواهد رفت؟ آیا لازم است که همه چیز را در مورد متاورس بدانیم؟ 

متاورس آیندهٔ ارتباطات و اینترنت است. همان‌گونه که طی دو دههٔ اخیر اینترنت و کسب‌وکارهای دیجیتال تمامی جنبه‌های زندگی و کسب‌وکار ما را متحول کرده‌اند، متاورس موج بعدی این حرکت خواهد بود. متاورس حوزه‌ای بسیار پویاست که هر روزه اطلاعات جدید زیادی در مورد آن منتشر می‌شود، پروژه‌های متاورسی زیادی تعریف و عرضه می‌شوند و کاربردها مدام در حال توسعه هستند.

 این کتاب به مفهوم متاورس می‌پردازد و گذشته، حال و مهم‌تر از همه آیندهٔ آن را مورد بحث قرار می‌دهد. آشنایی خوانندگان این کتاب با متاورس می‌تواند افق‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند.

کتاب سرمایه گذاری در متاورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوست‌داران فناوری‌های نوین و علاقه‌مندان به مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سرمایه گذاری در متاورس

«آیا متاورس صرفاً نمایی برای یک بازی ویدیویی است؟

پاسخ کوتاه: نه، فکر نمی‌کنم.

پاسخ طولانی: بسته به دیدگاه شما دارد، شاید کمی.

همه بازی‌های آنلاین، از جمله فورتنایت، ورلد آو وارکرفت و ماین کرفت، در نوع خود متاورس هستند. آنها یک محیط دائمی می‌سازند که در آن بازیکنان می‌توانند هر طور که دوست دارند بیایند و بروند. علاوه بر این، پیشرفت یک بازیکن در یک سرور خارجی نگهداری می‌شود و با سایر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، به این معنی که هر کاری که در این بازی‌ها انجام می‌دهید، بعدا قابل بررسی است.

هر بازی ممکن است از نظر فنی یک متاورس در نظر گرفته شود، و متاورس‌هایی که غول‌های تکنولوژی در حال توسعه آن هستند، همگی می‌توانند ویژگی‌های بازی را در خود داشته باشند. از سوی دیگر، مفهوم متاورس بسیار گسترده‌تر از یک بازی ویدیویی است. متاورس به هدف جایگزینی یا بهبود عملکرد دنیای واقعی در یک محیط مجازی در نظر گرفته شده است. کارهایی که کاربران روزانه انجام می‌دهند، مانند رفتن به کلاس یا محل کار، همه را می‌توان در متاورس انجام داد.

متاورس‌های بازی‌های ویدیویی و متاورس بزرگتر شباهت‌هایی دارند. به عنوان مثال، می‌توانید با مردم ارتباط برقرار کنید، در فعالیت‌های مختلف همکاری کنید و حتی دنیای اطراف خود را تا حدودی تغییر دهید. با این حال، همه این‌ها توسط محدودیت‌های بازی محدود می‌شود.

به عنوان مثال، در ماین کرفت، می‌توانید یک قلعه عظیم ایجاد کنید. با این حال، در ورلد آو وارکرفت شما همان آزادی را ندارید، در عوض، بازیکنان می‌توانند صاحب یک پادگان شوند که اساساً یک قطعه زمین است. اگرچه کنترل کمی بر ظاهر یا مکان قرار دادن آن دارند. مهمتر از آن، همه بازیکنان سطوح یکسانی دارند و تنها در صورتی می‌توانند از یکدیگر دیدن کنند که از آنها دعوت شود.

اگرچه بازی‌های توصیف شده در بالا در حال حاضر محبوب هستند، مفهوم متاورس را می‌توان در بسیاری از بازی‌های ویدیویی که مدت طولانی‌تری وجود داشته‌اند، یافت. سکندلایف، بازی ۲۰۰۲ که هنوز هم فعال است، یک متاورس است که مانند بسیاری از بازی‌های دیگر هدف نهایی در آن وجود ندارد: فقط به شما اجازه می‌دهد تا به سراسر جهان سفر کنید و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. اتفاقاً می‌توانید پرواز هم کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۷۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان