دانلود و خرید کتاب مینیون ها ریچل‌ کلبوفسکی ترجمه معصومه‌ حسین‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مینیون ها اثر ریچل‌ کلبوفسکی

کتاب مینیون ها

معرفی کتاب مینیون ها

کتاب مینیون ها نوشتهٔ ریچل‌ کلبوفسکی و ترجمهٔ معصومه‌ حسین‌نسب است و انتشارات فرواک آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از داستان‌های کودکانه دنیاست.

درباره کتاب مینیون ها

مینیون‌ ها از زمان‌های دور و قبل از ما در این سیاره زندگی می‌کردند. آنها با هم تفاوت‌های زیادی داشتند و با گذشت زمان تغییرات زیادی کردند. تنها چیزی که در آن ها تغییر نکرد، هدف آنها بود. آنها همیشه یک هدف را دنبال می‌کردند و آن هم پیداکردن شرورترین رییس برای خود و خدمت کردن به آن بود.

مینیون نام یک شخصیت در سری فیلم‌های مینیون‌ ها و من نفرت‌انگیز است. آن‌ها که در ابتدا موجودات تک سلولی بودند، در طول سال‌ها و قرن‌ها تکامل پیدا کرده و در تمام این مدت هدفشان این است تا به بد ذات‌ترین اربابان خدمت کنند. مینیون‌ها به‌طور مداوم در نگه داشتن اربابان خود (از تی رکس گرفته تا ناپلئون) ناموفق هستند.

انیمیشن مینیون‌ ها فیلم پویانمایی رایانه‌ای و فیلم سه‌بعدی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. پیر کافین و کیل بلدا کارگردانان، کریس ملیدندری به همراه جنت هیلی تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشتند. تهیه‌کنندگی این مجموعه بر عهده ایلومنیشن انترتینمنت و یونیورسال استودیوز توزیع‌کننده آن بود. این انیمیشن در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۳ منتشر شد. در انتهای انیمیشن من نفرت‌انگیز۲ درست در زمان نمایش اسامی اعضای سازنده فیلم، اشاره‌ای به فیلم مینیون‌ ها توسط ۳ مینیون می‌شود. این فیلم ربط زیادی به دو فیلم من نفرت‌انگیز و من نفرت‌انگیز۲ ندارد و بیشتر می‌خواهد سرگذشت مینیون‌ ها را روایت کند. قسمت بعدی این انیمیشن با نام مینیون‌ ها: ظهور گرو در سال۲۰۲۲ منتشر شد.

خواندن کتاب مینیون ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مینیون ها

پس از این همه سختی و به دنبال آن از دست دادن زمان زیاد ، مینیون‌ها هنوز هم به دنبال هدف خود بودند و آن هم چیزی نبود جز ... پیدا کردن یک رییس شرور برای خدمت.

روزی یکی از مینیون‌ها به نام کوین برای پیدا کردن بزرگ‌ترین و بدترین رییس شرور ایده‌ای به نظرش رسید! اما او برای انجام این کار به کمک نیاز داشت.

استوارت و باب کوچک و دوست‌داشتنی تنها داوطلبانی بودند که برای کمک به کوین اعام آمادگی کردند.

کوین، استوارت و باب راهی نیویورک شدند. وقتی وارد شهر شدند، ناگهان تبلیغی در مورد بزرگ‌ترین تجمع تبه‌کاران و شروران نظر آنها را جلب کرد. این بهترین شانس آنها برای پیدا کردن رییس جدید بود!


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان