دانلود و خرید کتاب قانون شفا کاترین پاندر ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون شفا اثر کاترین پاندر

کتاب قانون شفا

معرفی کتاب قانون شفا

کتاب قانون شفا نوشتهٔ کاترین پاندر و ترجمهٔ ساقی اکبری است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ شفای درون به شکل اصیل آن است.

درباره کتاب قانون شفا

یکی از بزرگ‌ترین اسراری که می‌توانید بیاموزید این است که شما شفادهنده‌اید! شاید به «موهبت شفادادن» به صورت قدرت ویژه‌ای اندیشیده باشید که تنها در اختیار افراد خاصی قرار می‌گیرد؛ در اختیار کسانی که از نظر معنوی، روان‌پزشکی، طبابت یا سایر تخصص‌های پزشکی، صاحب مقامی ویژه باشند. شاید اعتقاد داشته‌اید که شفادادن دارای نیرویی مرموز و حتی عارفانه است.

در سال‌های اخیر، چه بسا دربارۀ شفای معنوی ناشی از به کارگرفتن شیوه‌های متفاو یادشده در کتاب‌های آسمانی می‌شنویم. شیوه‌هایی نظیر دعا یا سایر آیین‌های مقدس. دربارۀ داروهای معجزه‌آسا و پیشرفت‌های قابل توجه علمی و جهش‌های عظیم در زمینه سلامت ذهن می‌شنویم که بر درمان‌ها تاثیر می‌گذارد.

با وجود روشن‌بینی در عصر حاضر، بیشتر مردم همچنان می‌پندارند که سلامتشان متکی به منشایی بیرون از خودشان است: متکی به استادی معنوی یا پزشکی متخصص، ولی هرگونه درمان به منظور فعال ساختن سلامت از درون خود آن‌هاست.

بیماران فقط نیاز دارند که آن نظم درون را در اندیشه‌ها و عواطف و جسم و زندگی‌شان برقرار سازند. سلامت یعنی احساس تمامیت و قدرت در همه زمینه‌های وجود: جان و روح و جسم و سایر امور زندگی، سلامت یعنی امور مالی سالم، روابط سالم با دیگران و فهم و ادراک سالم معنوی، وقتای شفا در این سه زمینه به درستی به کار برده شود، شفای جسمانی هم از پی آن می‌آید. از این رو، کسی که این قوانین را به کار می‌برد، همانا به طب پیشگیری مشغول است.

خواندن کتاب قانون شفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند تغییرات بزرگ و بنیادین جسمی و روحی در درون خودشان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون شفا

حقیقت تکان‌دهنده درباره شفا این است که در درون خودتان صاحب شفادهنده‌ای هستید. حتی اگر آگاه نباشید، شفادهنده درونتان همواره به طرزی خاموش سرگرم کار است: در حال تعمیر یاخته‌ها و دفع مواد زاید و خوراک رساندن به نسوج و شفای زخم‌ها.

گاه این شفادهنده، خود را به شیوه‌ای چشمگیر نمایان می‌سازد. زمانی که شخصی بیماری مهلکی دارد و امیدی به نجات یا ادامه زندگی او نیست ناگهان بی‌هیچ توضیح و توجیهی، غده‌ای ناپدید می‌شود، زخمی التیام می‌یابد، یا قلبی بیمار به سلامت نخستین خود بازمی‌گردد. این امر گواه آن است که تن انسان بی‌تردید قدرتمندترین و خودکفاترین دستگاهی است که برای بقای حیات بشری وجود دارد!

قدرت درونی شفا بخشیدن، قدرت عجیبی نیست. بخش طبیعی جهان درونتان است و در تمام بیست و چهار ساعت شبانه‌روز سرگرم پیچیده‌ترین کنش‌های جسمتان است. این دانشمند بی‌همتا بی‌هیچ تلاش در هر یک از یاخته‌هایتان فعل و انفعال‌هایی را به انجام می‌رساند که بزرگ‌ترین شیمیدان جهان حتی قادر به تقلید از آن نیست. میزان قابل توجهی از کار شفا از طریق کنش‌های خودکار ذهن نیمه هشیارتان صورت می‌گیرد.



نظرات کاربران

کاربر ۲۱۶۴۳۸۴
۱۴۰۱/۰۳/۰۶

با سلام دوستان عزیز من این کتاب رو امروز تموم کردم واقعا کتاب بسیار عالی هست. با خوندن اینجور کتابها دیدمون نسبت به خدا ،جهان هستی،انسانها،بیماریها،مرگ،مشکلات زندگی و... به شدت تغییر میکنه.

روشنا
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

واقعا کتاب خیلی خوبی هست پیشنهاد می کنم حتما بخونید

کاربر ۱۶۰۴۱۵۵
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

لطفا کتاب صوتیشو بزارین ممنونم

ایلیا
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

سلام.با تشکر از همه ی عوامل,کاراتون عالی. صوتی این کتاب نیستش?

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان