دانلود و خرید کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته) بهنام محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته) اثر بهنام محقق

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته)

معرفی کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته)

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز: دوره متوسطه تا فوق پیشرفته انتشارات جنگل نوشته‌ٔ بهنام محقق، با ارائه مطالب و تمرینات کاربردی به شما کمک می‌کند با تمامی مباحث زبان انگلیسی آشنا و طی یک برنامه شصت روزه این زبان را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. فرض این کتاب این گونه در نظر گرفته شده است که زبان‌آموزانی که به این جلد مراجعه می‌کنند، ابتدا جلد اول «مکالمه + گرامر در ۶۰ روز (سطح مقدماتی تا متوسطه)» با جلد آبی را مطالعه کرده و با تمرین دروس و دوره مباحث، شرایط لازم جهت ورود به دورٔ پیشرفته را کسب کرده‌اند. بنابراین به آن دسته از زبان‌آموزانی که جلد مقدماتی را مطالعه نکرده‌اند، توصیه می گردد که مراجعه‌ای به کتاب ذکر شده و مطالعه ضوابط درج شده در کتاب داشته باشند و سپس به مطالعه این جلد بپردازند تا بهره‌مندی بهتری از کتاب حاضر داشته باشند.

درباره کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته)

 آموختن زبان انگلیسی از مراحل مختلفی تشکیل شده که در هر مرحله با اضافه کردن روش‌هایی به روش‌های پیشین و حذف مراحل زایدی از گذشته، یادگیری آسان‌تر می‌شود. همچنین ایجاد شرایط جدید و استفاده از فناوری‌های نوین، منجر شده تا زبان‌آموزان با صرف زمانی کمتر انگلیسی را بیاموزند.

همانطور که می‌دانید محوریت یادگیری هر زبانی بیشتر روی مهارت‌های مکالمه متمرکز شده و علاقه‌مندی زبان‌آموزان نیز به این مهارت بیش از دیگر مهارت‌ها می‌باشد، بنابراین چالش اصلی این منبع آموزش مکالمه صحیح با رعایت اصول گفتاری می‌باشد که با آموزش گام به گام این کتاب به این مهارت دست پیدا خواهید کرد.

افرادی که کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در 60 روز: دوره مقدماتی تا متوسطه (با جلد آبی) از همین مؤلف را مطالعه کرده‌اند و اکنون نیازمند منبع جامعی از گرامر، لغات کاربردی موضوعی، ریشه‌های لغات و عبارات انگلیسی، اصطلاحات و ضرب‌المثل‌ها می‌باشند تا خود را برای مکالمه‌ای پیشرفته و دریافت بهترین رتبه در آزمون‌های بین‌المللی زبان آماده نمایند؛ باید به مطالعه‌ی کتاب مکالمه زبان + گرامر در 60 روز دوره متوسطه تا فوق پیشرفته (Speak english + grammar by 60 days) بپردازند.

این کتاب متشکل از ۳۰ درس و طی یک دوره ۶۰ روزه، با در نظر گرفتن یک روز برای مطالعهٔ هر درس و یک روز دیگر برای تمرین و بازبینی همان درس، مشتمل بر دو بخش گرامر و بحث آزاد (free discussion) بوده که به طور همزمان بر روی مهارت‌های تقویت زبان انگلیسی شما کار خواهد کرد. 

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در 60 روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب علاوه بر اینکه برای زبان‌آموزان سطح متوسط، بسیار کاربردی است، افراد دیگری هم که علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، می‌توانند کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (Speak english + grammer by 60 days) دوره متوسطه تا فوق پیشرفته را مطالعه نمایند.

بخشی از کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (دوره متوسطه تا فوق پیشرفته)

استفاده از فیلمهاي زبان اصلی که ترجیحاً بدون زیر نـویس هسـتند کمـک شـایانی بـه مهارت‌های شنیداری و مکالمه می‌کند. همچنین داشتن زبان‌آموز د‌یگری به‌عنوان همـراه و هم‌سطح در جهت کاربردی‌کردن بیشـتر کتـاب پـیش رو درصـد ‌یـادگیری آن را افـزایش چشم‌گیری می‌بخشد. شرایط خوب بهره‌بردن از فیلم‌های زبان اصلی این طور است که ابتدا فیلم را بدون زیرنویس تماشا کرده و دقت می‌کنیم تا واژه‌هـای آشـنا را بـا تلفـظ صـحیح و دقیق بشنویم، همچنین تلاش برای حدس واژه‌ها و جمله‌هایی که برایمان آشـنا نیسـتند از طریق فیلم امکان‌پذیر خواهد بود. در مرحله دوم بهتر است که فیلم را با زیرنویس انگلیسـی تماشا کرده و کلمات و عباراتی که برای گوشمان مفهوم نبـوده و یـا اصـلاً نشـنیده‌ایـم را از روی زیرنویس چک کرده و بیاموزیم. سپس در مرحلهٔ آخر تماشای یک فیلم می‌بایست از زیرنویس فارسی استفاده کرده تا معنا و مفهوم دقیق کلمـات و عبـارات را در موقعیـت‌هـای مختلف فیلم با زبان مادری همسان‌سازی کنیم.

راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز ادونس سطح ۳ (جلد چهارم)
علیرضا معتمد
کتاب گرامر و درک مطلب زبان انگلیسی
کیوان ابراهیمی ارمی
دستور زبان فارسی ۲
حسن انوری
معراج حسینی
خانعلی کوهی سعدی
فرشتگان سپید می نویسند
فرشته گزدرازی
ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند
فاطمه فرشچیان
من و فرزندم
نسرین جلالی هریس
۱۲۰۰ عبارت کاملا ضروری و کاربردی روزمره انگلیسی در ۶۰ روز
بهنام محقق
راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز اینترمدیت سطح ۲ (جلد دوم)
علیرضا معتمد
چکیده رمان فان مرمری
ناتانائیل هاوثورن
راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز ادونس سطح ۳ (جلد سوم)
علیرضا معتمد
بهترین من
مرضیه تقوا
عرس الخیل
عبدالساده العاشوری
حقوق و قوانین روستایی در گذر زمان‌‫‬
نصرالله فلاح‌تبار
مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز
بهنام محقق
سکوت گفتنی
سودابه مهیجی
راهنمای واژگان و نکات کاربردی American English File 4
علیرضا معتمد
درس‌نامه پلاس قلب و عروق برانوالد ۲۰۱۹؛ جلد ۴
دپارتمان قلب و عروق گزینه پارسیان طب
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

قیمت:
۴۱,۷۰۰
تومان