دانلود و خرید کتاب رابطه عاطفی محمد بی‌باک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابطه عاطفی اثر محمد بی‌باک

کتاب رابطه عاطفی

معرفی کتاب رابطه عاطفی

کتاب رابطه عاطفی نوشتهٔ محمد بی‌باک در انتشارات یار مانا چاپ شده است. این کتاب به آسیب‌شناسی روابط پنهانی دختر و پسر می‌پردازد.

درباره کتاب رابطه عاطفی

 تجربه کردن یکی از حقوق اساسی ما انسان‌هاست، به‌خصوص در حوزه‌هایی که قرار است تصمیمات اساسی بگیریم و در مقابل آن تصمیمات هم احساس مسؤولیت داشته باشیم. رفتارهای اجتماعی دوجانبه و چندجانبه بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد و از آن میان، روابط دوجانبه‌ای که رنگ عاطفی پیدا می‌کند، از تجربیات خاص زندگی ما محسوب می‌شود و نیروی زیادی از ما می‌گیرد. این تجربه اگر توأم با مدیریت، احساس مسئولیت، آینده‌نگری و آگاهی باشد یا نباشد، در سرنوشت ما آثار متفاوتی خواهد داشت. 

نوشتار پیش‌روی شما تحلیل آماری و محتوایی پرسشنامه‌های بازپاسخ و مصاحبه‌های انجام‌شده از ۲۵۶ مراجع در این حوزه است که با استفاده از رویکرد پدیدارشناسانه و تجربه‌زیسته‌ی مراجعان بوده و از طریق مصاحبه‌های کیفی و عمیق و چهره به چهره صورت گرفته است. لذا دقیقاً برآیند دیدگاه‌ها و تجارب فردی و بین ‌فردی آنهاست. از این‌رو است که می‌توان از آنها به‌عنوان اکتشافاتی ناب و منبع دست اول استفاده کرد. امید است این رقعه در زمینه‌ی روابط دختر و پسر در ایران توضیحات و پاسخ‌های علمی مناسبی را ارائه دهد.

کتاب آسیب‌شناسی رابطه عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رابطه عاطفی

چرا روابط دختر و پسر شکل می‌گیرد؟

براي وارسی انگيزه‌ی آزمودنی‌ها از برقراری رابطه، با استفاده از نظر آزمودني‌ها، موارد متعددی شناسايی شد. سپس با استفاده از منابع موجود و نظر صاحب‌نظران، حدود ۳۰ دليل به‌عنوان عوامل احتمالی گرايش به سمت جنس مخالف روی برگه‌های مجزایی نوشته شد و دوباره به آزمودنی‌ها برگردانده شد و از آنها خواسته شد تا براساس نظر خودشان آنها را اولويت‌بندی کنند. در اينجا از ميان آنها مواردي که با اولویت بيشتري بیان شده‌اند، آورده شده است. در جدول ۶-۲ اولويت‌بندی انگيزه‌های برقراری رابطه از نظر آزمودنی‌های مرد و در جدول 7-2 اولويت‌بندی انگيزه‌های برقراری رابطه از نظر آزمودنی‌های زن آورده شده است.

نظرات کاربران

کاربر 8068819
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

خوب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان