دانلود و خرید کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد ترجمه موسسه خط ممتد اندیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد اثر موسسه خط ممتد اندیشه

کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد

معرفی کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد

کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد ترجمه‌شده توسط موسسه خط ممتد اندیشه است و انتشارات همشهری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد

برای ساختن شخصیت و فردای فرزندانمان از امروز باید آغاز کرد، اما چگونه و از کجا؟ به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد با متنی ساده و روان نکات بسیار مفید و باارزشی را در این زمینه به دست می‌دهد. این مجموعه موفق و پرفروش بارها به زبان‌های مختلف در سراسر جهان به چاپ رسیده است. این مجموعه داده‌های جذابی را برای والدین گرد آورده است تا در خانه به آموزش کودکان بپردازند. آموزش‌های این مجموعه کتاب‌ها کوتاه، بامزه و جالب است و به‌سادگی با لوازم موجود در خانه قابل اجراست و هر چیزی که در این کتاب پیدا کنید برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

اين كتاب دربردارندهٔ اطلاعاتى دربارهٔ بعضى ارزش‌ها و مهارت‌هاست كه منش و شهروندی خوب را شكل می‌دهد و كارهايى پيشنهاد می‌كند كه مى‌توانيد با انجامشان به رشد شخصيت كودک خود كمک كنيد. 

خواندن کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی مادران، پدران و معلمان مناسب است.

بخشی از کتاب به کودک خود کمک کنیم شهروند مسئولیت پذیر باشد

«همدردى» يا «شفقت» به معناى شناخت احساسات و نيازهاى ديگران و اهميت‌دادن به آنها و يكى از اصول حسى است كه توجه به ديگران از آن ريشه مى‌گيرد، و به ما امكان می‌دهد ديدگاه‌ها و عقايد مختلف را درک و تحمل كنيم، ما را از رنج‌هاى ديگران آگاه می‌كند و برایمان فرصتى فراهم می‌كند تا با آنها همدردى كنيم و رنج‌هاى آنها را مانند رنج‌هاى خودمان بدانيم. همچنين حس همدردى به ما اجازه می‌دهد نسبت به موفقيت و پيشرفت ديگران، به جاى احساس خشم و نااميدى، هيجان و لذت داشته باشيم.

زمانى كه كودكان صداى گريه‌اى را مى‌شنوند امكان دارد به گريه بيفتند، يا زمانى كه صداى خنده و شادى ديگران را می‌شنوند، صداهايى حاكى از شادمانى ايجاد مى‌كنند يا مى‌خندند. در سه‌سالگى بسيارى از كودكان با ديدن كودک يا بزرگ‌ترى كه ناراحت به‌نظر می‌رسد، مى‌كوشند او را در آغوش بگيرند و آرام كنند. همان طوركه كودک بزرگ مى‌شود، حس همدردى مى‌تواند فعاليت‌ها و رفتارهاى او را به سمت مثبتى هدايت كند. كودكان مى‌فهمند اگر كار اشتباهى انجام دهند، باعث ناراحتى و يا آزار ديگران می‌شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان