دانلود و خرید کتاب لبخند و تلخند ۲ حمید نیلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لبخند و تلخند ۲ اثر حمید نیلی‌پور

کتاب لبخند و تلخند ۲

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لبخند و تلخند ۲

کتاب الکترونیکی «لبخند و تلخند ۲» نوشتۀ حمید نیلی‌پور در انتشارات کنکاش چاپ شده است. ‌‌این کتاب خاطرات حقیقی و تلخ و شیرین رزمندگان بلوچستان است که با عنوان تلخند و لبخند۲ متشکل از خاطرات تعدادی از رزمندگان اعزامی از سراسر ایران به منطقه محروم بلوچستان است.

درباره کتاب لبخند و تلخند ۲

گذشتۀ تلخ بلوچستان مربوط می‌شود به تاریخ پرماجرای آن و تاخت و تازهای شوم سلاطین ستمگر زمانه که به این سرزمین صورت گرفته و زمان حال بلوچستان نیز با تحول وپیدایش انقلاب اسلامی شاهد رشد فرهنگی واقتصادی وسیاسی گردیده است. مردم این سامان از این نعمت بزرگ الهی (انقلاب اسلامی) خداوند بزرگ را شاکر هستند.

کتاب لبخند و تلخند ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعۀ خاطرات پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب لبخند و تلخند۲

«در بلو چستان بودیم که سرو صدای جنگ تحمیلی بلند شد. عزت اله شمگانی (شهید) در آن زمان فرمانده عملیات استان سیستان و بلوچستان بود. با شنیدن اخبار تجاوز بعثیون عراقی کلافه شده بود. می گفت: اینجا کجا خوزستان کجا این همه بعد مسافت. با تعدادی از برادران صحبت کرد. همگی برای اعزام به خوزستان اعلام آمادگی کردند، برای مدت کوتاهی برادرمیش مست به عنوان فرماندهی سپاه استان معرفی شده بود. عزت اله چندین مرتبه با ایشان در رابطه با رفتن به جبهه صحبت کرد ولی ایشان مخالفت میکرد. یکی از این روزها عزت اله که همیشه لباس رزم به تن داشت و آماده به رزم بود وارد اتاق فرمانده شد و در رابطه با اعزام به جبهه صحبت کرد و ایشان بازهم مخالفت کرد و گفت: حضور و وجود شما در این منطقه بیشتر لازم است هرچه برادر شمگانی اصرار می کرد ایشان موافقت نمی کرد. عزت اله هم حلقه ی نارنجک را کشید و حلقه ی نارنجک را پرتاب کرد بیرون و حکم ماموریت را گذاشت روی میز فرمانده و گفت: اگر حکم ماموریت جبهه را امضا کردی که ﻫﯿﭻ ولی اگر امضا نکردی اینقدر نارنجک را دردست می گیرم تا دستم خسته شود و نارنجک عمل کند برادر میش مست که متوجه شد تهدید جدی است حکم ماموریت را امضا کرد و گفت: بروید خدا پشت و پناهتان همگی خوشحال از موافقت و امضای حکم ماموریت از اتاق آمدیم بیرون و پشت سر ما هم حال فرمانده بد شد و او را توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۹۹
تومان