دانلود و خرید کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم) سید‌ستار مهدی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم) اثر سید‌ستار مهدی‌زاده

کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم)

معرفی کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم)

کتاب الکترونیکی «اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم)» نوشتهٔ سید‌ستار مهدی‌زاده در میراث ماندگار چاپ شده است. این کتاب حاوی مطالبی در خصوص آشنایی با جهنم و جهنمیان و طبقات جهنم به همراه روایات و داستان‌های آموزنده است.

درباره کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم)

خداوند جهنم را دارای هفت طبقه آفرید اما بهشت را هشت طبقه آراست، رئیس جهنم فرشته‌ای بزرگ به نام﴿مالک﴾ است او کلید دار و مسئول همه فرشتگان آنجاست، ماموران زیر نظر او بسیار تند خو، خشن و بی رحم هستند، فقط به امر الهی عمل می‌کنند و حق دلسووزی و اظهار نظر ندارند. صدای وحشتناک جهنم از مسافت بسیار دور به گوش می‌رسد، آتش جهنم آنقدر حرارت دارد که از شدت گرما سیاه‌رنگ و بی‌نور است و آتش دنیا هفتاد بار خاموش شده و ضعیف گشته تا قابل استفاده شده است. اگر یک پیراهن از لباس‌های اهل جهنم را به دنیا بیاورند همه موجودات از حرارت و بوی گند آن خواهند مرد.

کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتاب‌های دینی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اسرار آخرت (جلد پنجم، جهنم)

اینجاست که بشر به حکم اقتضای ذاتی و فطری خود به سراغ غضب می‌رود و وجود غضب را در مقابل ظالم و انسان ناسپاس یکی از بهترین صفات لازم می‌یابد. ثانیا حتما از غضب استفاده میکند حتی انسانها در استفاده از غضب بسیار بی مبالات هستند و جز افراد پیرو آئین انبیا و با تقوا؛ دیگران همیشه در قصاص و عذاب دشمن زیاده‌روی می‌نمایند. در مقابل یک نفر به کشتن یک نفر بسنده نمی‌کنند. در مقابل فحش سیلی می‌زنند و گاه در مقابل یک ظلم ناچیز، جنایت اجتماعی یا تاریخی می‌آفرینند. حتی اینجا است که پدر و مادر با همه محبتهایشان گواهی فرزند خود را نمی‌بخشند و گاه به دست خود، او را می‌کشند اگر بچه ظالم و ناسپاس باشد و این ناسپاسی و عناد او از حد بگذرد هیچ پدری بنابه اقتضای فطرت خویش از چنین فرزندی نمی‌گذرد و به هر حال در مقابل میزان بدی و ناشایستگی او جزا و عذابی را برایش در نظر می‌گیرد هیچ پدر و مادری در مقابل بدی‌های بیش از اندازه فرزند خود؛ نمی‌گویدکه غضب و خشم و قهر چیز بیهوده و بی جا و اضافی است و ای کاش نبود بلکه بی تفاوتی و بی غیرتی و بر نیاشوبیدن در مقابل ظلم و ناسپاسی و زشتی‌‌ها بد است و نشانه نقص و نداشتن درک صحیح و قضاوت، و نشانه نداشتن حساب و کتاب درست است. فقط چیزی که بد است و همه به طور طبیعی آن را میفهمندو قبول دارند و اظهار می کنند و بر اساس آن عمل می‌نمایند زیاده‌روی در استفاده از غضب و رعایت نکردن حدود است. یعنی ظلم در پاداش و جزا، زشت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱۳ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان