دانلود و خرید کتاب حنانه جواد شادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حنانه اثر جواد شادی

کتاب حنانه

نویسنده:جواد شادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حنانه

کتاب حنانه نوشته جواد شادی است. این کتاب را انتشارات مانیان منتشر کرده است. این کتاب روایتی از خیانت و تاثیر مخرب آن در زندگی است.

درباره کتاب حنانه

در مجامع جهانی، اعم از کشورهای جهان اوّل، در حال توسعه و یا کشورهای جهان سوّم، مردم گریبان‌گیر مسائل زناشوئی و خانوادگی در مباحثی همچون طلاق، انواع خیانت‌های زناشوئی، بدرفتاری‌های گوناگون در خانواده، از هم گسیختگی خانوادگی، طلاق عاطفی میان زن و شوهر و... است. و به نظر می‌رسد، با درصد بالایی می‌توان گفت که: مسائل فوق، ارتباطی به نوع جامعه ندارد، بلکه به نوع رفتارهای متقابل زن و شوهر در یک جامعه کوچک به نام «خانواده» بستگی دارد. چرا که جامعه را همان زن و شوهرها و بچه هایی که آنها تربیت می‌کنند، تشکیل می‌دهند. پس باید فکری به فرهنگ سازی‌های ریشه‌ای خانواده‌ها کرد. این کتاب به خانواده‌ها کمک می‌کند تا بتوانند موفق‌تر عمل کنند و زندگی شادی داشته باشند. 

خواندن کتاب حنانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی مشترک موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب حنانه

شما فکر می‌کنید تمام خیانتکارن، با هدف خیانت به همسرشان وارد رابطه شده‌اند؟ نه، ابداً. خیانت معمولا از جایی شروع می‌شود که تصورش را هم نمی‌کنید. از یک درد دل ساده با همکارتان، دوست دوران مدرسه، همسر دوست صمیمی و ... اول فکر می‌کنید، چقدر خوب درکتان می‌کند. بعد فکر می‌کنید به‌عنوان یک انسان با او نزدیکی فکری دارید. به مرور دلتان می‌خواهد بییشتر با او صحبت کنید، چون حرف های او روی شما تاثیر دیگری دارد و تنها وقتی که با او صحبت می‌کنید همه چیز برایتان خوب است. حتی گاهی هیچ گله و شکایتی از همسرتان ندارید، ولی برای درددل با او از همسرتان شکایت می‌سازید (همسرم زشته، اصلاً نمی‌فهمه من چی بگم، منو درک نمی‌کنه و ...) بعد یواش یواش دلتان می‌خواهد او را بیشتر و طولانی‌تر ببینید و بعد کم کم ذهنتان درگیر مقایسه او با همسرتان می‌شود و بیشتر اوقات همسرتان در مقایسه بازنده است. همین امر باعث می‌شود رابطه شما با همسرتان سرد و سردتر شود چون شما کسی را دارید که با او درددل کنید و برایش ناز کنید. دیگر حوصله همسرتان را نخواهید داشت و دیگر به آن راحتی که رابطه را آغاز کرده‌اید نمی‌توان از آن خارج شوید.

خیانت، مثل جانوری خزنده بی‌صدا و بی‌دعوت وارد زندگیتان می‌شود و همه‌ی زندگی شما را به خطر می‌اندازد. پس مراقب مرزهایتان باشید. این تصور واهی که من با دیگران فرق دارم و در دام خیانت نمی‌افتم را دور بریزید. میلیون‌ها نفر با همین تصور اشتباه در همین دام افتاده‌اند...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان