دانلود و خرید کتاب پرسش و پاسخ زناشویی جواد شادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش و پاسخ زناشویی اثر جواد شادی

کتاب پرسش و پاسخ زناشویی

نویسنده:جواد شادی
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرسش و پاسخ زناشویی

کتاب پرسش و پاسخ زناشویی نوشتهٔ جواد شادی در انتشارات مانیان چاپ شده است. این کتاب یک مجموعه پرسش و پاسخ در خصوص روابط زناشویی است که می‌تواند بسیاری از نقاط کور روابط بین زوج‌ها را روشن کند. در پاسخ به هریک از سؤالات، به نظرات چند مرجع تقلید هم اشاره شده است.

درباره کتاب پرسش و پاسخ زناشویی

این روزها،روابط عاطفی و جنسی به‌قدری پیچیده شدند که بسیاری از زوج‌ها در زندگی مشترکشان به بن‌بست می‌خورند. حتی افراد مجرد هم از این قاعده مستثنی نیستند و سؤال‌های زیادی در مورد ازدواج و روابط قبل و بعدش دارند. از طرفی منابع غیرمعتبر بی‌شمارند و هرلحظه ممکن است به دامشان بیفتیم و حتی ممکن است مسیر زندگی افراد با اتکاء به این منابع تغییر کند.

در ادامه سرفصل‌های این کتاب را می‌بینیم:

ازدواج

ازدواج موقت

روابط زناشویی

روابط نامشروع

طلاق و مهریه و عده

عفاف و حجاب

مسائل مربوط به کنیزان

کتاب پرسش و پاسخ زناشویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که در جست‌وجوی پاسخ‌های دینی برای سؤالات زناشویی خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پرسش و پاسخ زناشویی

خلقت، زن را گُل و مرد را بلبل قرار داده است. غریزه مرد، نیاز و طلب است و غریزه زن، ناز و دلبرى است. اصلاً خلاف حیثیت و فطرت زن است که به دنبال مرد برود و خود را خواهان وصال او نشان دهد. براى مرد، قابل تحمّل است که از زنى خواستگارى کرده و جواب رد بشنود. اما براى زن که مى خواهد محبوب و مطلوب باشد و از قلب مرد، سر درآورد، قابل تحمّل و موافق غریزه نیست که مردى را به همسرى دعوت کند و احیاناً جواب رد بشنود و سراغ مرد دیگرى برود. از این رو، دخترانى که به اصطلاح، دلداده پسرى مى شوند و بعد از مدتى، از او جواب رد مى‌شنوند، گرفتار ناراحتی‌هاى روحى و روانى شدیدترى نسبت به پسران مى‌شوند. این روش، برخلاف تصوّر عده اى که مى گویند: "زن به صورت کالایى درمى‌آید که خریدارش مرد است" با طبیعت زن و مرد سازگار بوده و موجب استحکام زندگى و استمرار آن مى شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۷۰۰
تومان