دانلود و خرید کتاب انقلاب عسل مایک مک اینس ترجمه سیدمظاهر سیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب عسل اثر مایک مک اینس

کتاب انقلاب عسل

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب انقلاب عسل

کتاب انقلاب عسل نوشتهٔ مایک مک اینس و رون فسندن و ترجمهٔ سیدمظاهر سیدی و غلامرضا کفیلی است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب انقلاب عسل

 این کتاب درباره عسل نوشته شده اسـت؛ غـذایی شـگفت‌انگیـز، معجـزه‌آسـا و طبیعی. این کتاب در مورد رژیم غذایی نیست. موضوع کتاب پیرامون این نکته است که چگونه مصرف مرتب عسل به شما کمک می‌کند تا خواب بهتری داشته باشـید و سوخت بهتری برای فعالیت‌های جسمی شما فـراهم مـی‌آورد و وضـع کلـی سـلامت شما را بهبود می‌بخشد. این کتاب توضیح خواهد داد که از چه جهت عسل به مراتب بر قند نیشکر و قند مایع به‌عنوان منبـع انـرژی برتـری دارد. نخسـتین فصـل بـه توضـیح مفصل چالش‌هایی می‌پردازد که طی بیش از ۴۰ سال بر اثر مصرف بـیش از انـدازهٔ قند نیشکر و قند مایع به وجود آمده است و اینکه چگونه صرفاً با جـایگزین کـردن این مواد با عسل شخص می‌توانـد بسـیاری از خطرهـای مـرتبط بـا چنـدین بیمـاری و اختلال سوخت و سازی را حذف کند.

کتاب پیش روی شما کتابی انقلابی است؛ انقلاب حاصل شرایطی فوق‌العـاده و نیازهای عمیق. 

خواندن کتاب انقلاب عسل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با خواص عسل و کاربردهای آن آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انقلاب عسل

عسل پرتو آفتاب است! یا به عبارت صحیح‌تر، عسل نوعی انرژی متراکم گرفته شده از خورشید است. عسل ترکیبی است از روشنایی و انرژی تشعشعی گرفته شده از خورشید که به زمین رسیده، در دام گیاهان افتاده و از طریق شهد گل‌ها به وسیله‌ی زنبور یاه عسل به انگبین تبدیل گردیده است، ماده‌ای که سوخت بدن و مغز ما را فراهم می‌آورد ـ ظرفی سرشار از طلای مایع. عسل انرژی خورشید است!

عسل نوع سحرآمیزی از انرژی خورشید است. این انرژی به شیوه‌ی پیچیده و با این حال شناخته شده‌ای طی فرآیندهایی تحت عنوان فتوسنتز تولید می‌گردد، فرایندی که از آن رهگذر به وسیله‌ی گیاهان از ریشه و ساقه گرفته تا برگ و گل‌ها به اشکال متنوع غذا تولید می‌کند. گیاهان از انرژی خورشید برای تأمین سوخت این فرایند معجزه آسا استفاده می‌کنند که حاصل آن تولید دانه‌ی گرده و شهد شیرین گل‌هاست.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان