دانلود و خرید کتاب جستجو در وب؛ گوگل محمدامین خرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جستجو در وب؛ گوگل اثر محمدامین خرمی

کتاب جستجو در وب؛ گوگل

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جستجو در وب؛ گوگل

کتاب جستجو در وب؛ گوگل نوشتهٔ محمدامین خرمی است و انتشارات همشهری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جستجو در وب؛ گوگل

گوگل راهنمای استفاده از ابزار موتور جستجوی گوگل است، پس چنانچه با شیوه‌های ارائه شده در آن، جستجوی خود را آغاز کنید، به نتیجهٔ بهتری دست خواهید یافت. در این کتاب، قبل از این که با کمک هم جستجوی ملال‌آور اینترنتی را به کاری لذت‌بخش تبدیل کنیم قدری با کلیات جستجو در دنیای وب آشنا می‌شویم. سپس به نحوهٔ عملکرد موتورهای جستجو در یافتن اطلاعات اشاره‌ای کرده و پس از آن، بر روی بحث اصلی، یعنی جستجوی وب با استفاده از موتور جستجوی گوگل، متمرکز می‌شویم. تنظیم‌های گوگل را فرا می‌گیریم تا نمایش نتایج جستجو را بهتر مدیریت کنیم. در ادامه سه نوع جستجوی ابتدایی، ساده و پیشرفته را قدم به قدم و به کمک مثال‌هایی برای فهم بهتر آن‌ها فرا خواهیم گرفت. در نهایت، جستجوی متون علمی با استفاده از پژوهشگر گوگل، آخرین مبحث کتاب خواهد بود.

خواندن کتاب جستجو در وب؛ گوگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند کار با گوگل را فرا بگیرند بسیار مناسب است.

بخشی از کتاب جستجو در وب؛ گوگل

موتور جستجو در محیط وب اصطلاحی است برای انواع مختلف نرم افزارهایی که وظیفه آن ها «خزیدن» در فضای وب و یافتن آدرس صفحه‌های وب و شناسایی محتوای این صفحه‌ها از طریق بررسی متاتگ‌ها و محتوای خود صفحه‌هاست.

اطلاعات بدست آمده از این راه بر روی کامپیوتر یا کامپیوترهای شرکت‌های بزرگ استفاده کننده از این نرم افزارها ذخیره می‌شوند. زمانی که کاربر کلمه مورد نظر خود را وارد کادر جستجوی موتور جستجو می‌کند، موتور جستجو به سرعت اطلاعات موجود در پایگاه اطالعاتی خود را بررسی کرده و کلمه‌هایی که با کلمه وارد شده همخوانی داشته باشند را به همراه آدرس مربوطه بازیابی می‌کند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۵۰
تومان